رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری کرج گفت: به منظور ادامه طرح نهضت آسفالت، خیابان‌های محله ۴۵ متری گلشهر با صرف ۵۰۰ تن آسفالت انجام شده است.

علیرضا عاقلی رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری کرج گفت: به‌منظور رفاه حال شهروندان و افزایش سطح ایمنی و سهولت تردد وسائط نقلیه، طرح آسفالت خیابان‌های ۴۵ متری گلشهر اجرایی شده است.

اوگفت: با اجرای این طرح، خیابان صفاریان، یاس ۱ و ۲ و گلایل واقع در ۴۵ متری گلشهر با اجرای عملیات آسفالت مکانیزه بهسازی شدند.

عاقلی  بابیان این که آسفالت معابر مناطق ده‌گانه شهرداری کرج با چند اکیپ فعال و با تمام توان در حال انجام است، گفت: لکه‌گیری، اصلاح، ترمیم و نوسازی آسفالت معابر، کوچه‌ها و خیابان‌ها برای بهبود سیمای شهر و تردد روان شهروندان در دستور کار این سازمان قرارگرفته است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری می گوید: عملیات گسترده آسفالت و ساماندهی معابر با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم باکیفیت مطلوب جهت روان‌سازی تردد شهروندان و ارتقاء کیفی معابر انجام می‌شود.

او گفت:  امسال در نظر داریم خیابان‌ها و معابر اصلی و برخی خیابان‌های فرعی سطح شهر را با توجه به اولویت‌های انجام شده به‌صورت زیربنایی آسفالت‌ریزی کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.