پس از اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، انتخاب رشته یکی از مهم‌ترین مراحل کنکور سراسریبرای هر داوطلب محسوب می‌شود.

شبکه شاد در راستای عدالت آموزشی و کمک به داوطلبان کنکور مجموعه‌ای را تحت عنوان «راهنمای انتخاب رشته» آماده کرده است تا داوطلبان با مراجعه به آن اطلاعات کاملی درباره رشته‌های مختلف و آینده شغلی آن، چگونگی انتخاب رشته و همچنین معرفی رشته‌های پرمتقاضی و شرایط قبولی آن، بدست آورند.

داوطلبان با مراجعه به اپلیکیشن شاد و انتخاب گزینه «راهنمای انتخاب رشته: انتخاب اول» می‌توانند به صورت رایگان در قالب‌های مختلفی مثل پخش زنده ویدئویی، کلیپ‌های کوتاه آموزشی، اینفوگرافیک و محتوای متنی اطلاعات کاملی درباره رشته‌های مختلف و آینده شغلی آن‌ها، چگونگی انتخاب رشته مناسب و همچنین معرفی رشته‌های پرمتقاضی و شرایط قبولی آنها، بدست آورند.

لازم به ذکر است پخش زنده برنامه‌های مشاوره انتخاب رشته با حضور مشاوران برتر کشوری که مورد تایید وزارت آموزش و پرورش هستند، برگزار می‌شود.

دفترچه انتخاب رشته روز جمعه چهاردهم مرداد منتشر خواهد شد و داوطلبان مجاز می‌توانند از روز دوشنبه هفدهم تا روز شنبه بیست و دوم مرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org فرم انتخاب رشته کنکور سراسری خود را تکمیل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار