رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش گفت: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی هیچ مزیتی برای دانش آموزان مدارس غیردولتی ندارد.

احمد محمود زاده گفت: اگر قرار بر این باشد نمرات دانش آموزان تاثیری بر موضوع ادامه تحصیل و کنکور آن‌ها داشته باشد، این موضوع در یک فضای سالم و با آزمون‌های استاندارد برای تمام دانش آموزان است.

او گفت: اگر مصوبه جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی اجرایی شود مثل پایه دوازدهم دانش آموزان در مدارسی خارج از محل تحصیل خود به صورت نهایی امتحان می‌دهند و نمره معلم دیگری با ورقه‌های سر بریده در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت و این کار در پایه‌های دوازدهم و یازدهم و دهم انجام می‌پذیرد.

او افزود: این مصوبه هیچ تاثیری در اینکه دانش آموزان مدارس غیردولتی می‌توانند حضور راحت تری در کنکور داشته باشند نخواهد داشت.

او گفت: مدارس غیر دولتی امتحانات را برگزار نمی‌کنند، اگر مدارس غیردولتی امتحان‌ها را خود برگزار می‌کردند، شائبه‌هایی ایجاد می‌شد، اما این گونه نیست، تمامی امتحانات نهایی به صورت هماهنگ کشوری برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
استاد! در مدارس غیرانتفاعی وقت آزاد بیشتری نسبت به مطالعه امتحانات و کنکور میدن در حالیکه مدارس دولتی به این شکل نیستند....شما در مدارس غیرانتفاعی پول میدی وقتت آزاد میشه واسه مطالعه بحث اینه!...نادان نیستیم! میفهمیم نهایی کشوریه!
این مصوبه ظالمانس با اجراییش فاجعه به بار خواهد آمد...امیدوارم آنموقع پنهون نشید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
مهم برگزاری امتحانات به صورت کشوری نیست بلکه عدالت آموزشی است. وقتی من پول دارم که برای خودم هزینه کنم و معلم برای خودم بگیرم و پاسخگوی همه نیازهای آموزشی ام باشه مسلماً موفق تر هستم.
اگر همه بچه ها به صورت یکسان درس بخونن و موارد آموزشی و مواد آموزشی به صورت یکسان به همه داده بشه، اون وقت آزمون گرفتن نتیجه خودش رو می گذاره و مستعدها نمره بهتر می گیرند
United States of America
علی
۱۰:۴۱ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
مصوبه اخیر کنکوری بسیار ناعادلانه است. حتی اگر امتحانات پایان ترم در بالاترین سطح امنیتی برگذار بشه باز هم ناعدالتی صورت میگیره ،چون سطح آموزش ومدارس کشور در یک سطح نیست.
چرا حق مناطق محروم رو ازشون میگیرید.
آخرین اخبار