مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سه شنبه هجدهم مرداد ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: اموران کلانتری ۱۱ شهرستان آوج، حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۲۷ تن و ۷۹۵ کیلو گرم گندم قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و جهاد کشاورزی بود، کشف و ۲ نفر در این خصوص دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه، بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری ۷ قاچاقچی مواد مخدر در عملیات پلیس استان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق مقادیر قابل توجهی مواد مخدر در پوشش مسافران گذری از محور‌های مواصلاتی استان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ فرهاد علی بیگی افزود: ماموران با رصد اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های پلیسی، خودرو‌های حامل مواد مخدر را شناسایی و مسیر‌های حرکتی آن‌ها را مورد کنترل قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ادامه داد: ماموران در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی ۴ دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه موتور سیکلت متعلق به قاچاقچیان را متوقف و در بازرسی از آن، ۱۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ علی بیگی با اشاره به اینکه در این عملیات‌ها ۷ نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند، از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در این خصوص مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار