مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پنجشنبه ششم مرداد ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ علی زرینی فرمانده انتظامی آوج گفت: ماموران پاسگاه "حصار ولیعصر (عج) " هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و برای بررسی بیشتر، خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی نیسان ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع "گازوئیل" کشف و یک نفر متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک در حوزه قاچاق کالا را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف انواع مواد خوراکی قاچاق در تاکستان

فرمانده انتظامی تاکستان گفت: در راستای اجرای طرح کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی این شهرستان، مأموران مامورین مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان تاکستان به یک دستگاه سمند مشکوک شدند و آن را برای بررسی‌های بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ کوروش عزیزی ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضائی و در بازرسی به عمل آمده از خودرو یک هزار و ۷۲۰ عدد مواد خوراکی از جمله انواع شکلات، نوشابه انرزی زا و نسکافه قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه یک متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از تولید داخل، پلیس با بهره گیری از تمام امکانات و تجهیزات خود به مبارزه‌ی قانونی و مستمر با قاچاقچیان کالا و ارز ادامه خواهد داد.

توقیف سمند حامل کالای قاچاق

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت:: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزاد راه" قزوین-زنجان" به یک دستگاه خودرو سواری سمند مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ مهدی حاجیان راد افزود: ماموران در تعقیب و گریز صورت گرفته با  استفاده از قانون بکارگیری سلاح، خودرو را متوقف، راننده و سرنشین آن را دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو ۱۵ هزار قلم انواع کالای قاچاق، از قبیل لوازم آرایشی بهداشتی و مواد خوراکی به ارزش بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارق موتورسیکلت

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در پی سرقت چند دستگاه موتور سیکلت در حوزه کلانتری ۱۴ مینودر شهر قزوین، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این یگان قرار گرفت.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های پلیسی، فرد سارق که از افراد سابقه دار و اراذل و اوباش سطح ۲ قزوین بود، شناسایی و حین سرقت یک دستگاه موتور سیکلت او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: متهم دستگیر شده از زندانیانی است که در حال تحمل دوره محکومیت بوده و در زمان اعزام به مرخصی اقدام به سرقت می‌کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار