۲۵ تا ۳۰ درصد بخش کشاورزی تحت پوشش بیمه هستند، خودروهای ناقص ایران خودرو تهران به صفر می رسد و رشد ۶۹ درصدی وصول مالیات نقل وانتقال خودرو از اخبار اقتصادی امروز است.

مهمترین اخبار اقتصادی امروز  چهارشنبه ۱۹ مرداد به شرح زیر است:

وصول مالیات نقل وانتقال خودرو رشد ۶۹ درصدی داشته است
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: وصولی مالیات نقل وانتقال خودرو در ۴ ماه امسال نسبت به۴ماهه پارسال، ۶۹ درصد رشد داشته است.

پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن ۵۱ درصد رشد داشته است
تاکنون با معرفی وزارت راه و شهرسازی برای ۴۷ هزار نفر به منظور دریافت تسهیلات ودیعه مسکن در بانک‌های عامل پرونده تشکیل شده است.

۲۵ تا ۳۰ درصد بخش کشاورزی تحت پوشش بیمه هستند
عضو هیئت مدیره صندوق بیمه محصولات کشاورزی گفت: در مجموع ۲۵ تا ۳۰ درصد زیر بخش های مختلف کشاورزی اعم از زراعت، باغبانی، دام و طیور و ابزیان‌ تحت پوشش بیمه هستند.

خودروهای ناقص ایران خودرو تهران به صفر می رسد
مدیر عامل ساپکو گفت:با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ایران‌خودرو در تامین قطعات و تکمیل خودرو‌های دارای کسری، پارکینگ‌های ایران‌خودرو تهران از خودرو‌های ناقص هفته آینده خالی می شود.

زمین‌های پوچی که در متاورس سرمایه‌های مردم را به باد می‌دهد!
این روزها در فضای مجازی آگهی های خرید زمین در متاورس به چشم می خورد و در این میان افرادی که دانش کافی ندارند، مستعد کلاهبرداری هستند.

اشخاص حقیقی چگونه از بورس کالا خودرو خریداری کنند؟
کارشناس حوزه بورس کالا گفت: خودرو در بازار فیزیکی بورس کالا عرضه می‌شود، بنابراین کسانی که قصد خرید خودرو دارند باید کد مخصوص بازار فیزیکی بورس کالا را داشته باشند.

قیمت بنزین امسال افزایش نمی یابد
معاونت سیاست‌گذاری اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد هرگونه طرح اصلاح قیمتی در قالب قانون بودجه سال آتی تعیین تکلیف خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
به نام خدا
میتوان با super car خودروهایی با نصف ابعاد و بسیار ایمن و امکانات با کیفیت تر از خودروهای معمولی راه حلی برای مشکل ترافیک ساخت و هزینه خودرو و مصرف سوخت را به کمتر از نصف کاهش داد ایران میتواند به جای خرید تکنولوژی پیشگام در تکنولوژی باشد تکنولوژی خودروی پروازی یا عجیبی نیست تکنولوژیه راهبردی ان است که حلال مشکلات باشد سود اقتصادی کلان در میوه ی سر درخت نیست در انبوه میوه ی در دسترس است.
آخرین اخبار