مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آمادگی کامل این استان برای آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی کامل استان برای آغاز سال تحصیلی جدید در قالب اجرای پروژه مهر،گفت : پیش‌بینی می‌شود در سال تحصیلی جدید شاهد افزایش ۱۰ هزار نفری آمار دانش‌آموزان استان کرمانشاه باشیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته در مجموع ۳۶۰ هزار دانش‌آموز در تمامی مقاطع و دوره‌ها از پیش‌دبستانی گرفته تا دبیرستان و هنرستان در استان تحصیل کردند، گفت: در سال تحصیلی جدید احتمالا آمار دانش‌آموزان استان به قریب ۳۷۰ هزار دانش‌آموز خواهد رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه والدین کلاس اولی تا پایان مرداد برای ثبت‌نام فرزندانشان در مدارس مهلت دارند، از خانواده‌هایی که نوآموز کلاس اولی دارند و هنوز برای ثبت‌نام او در مدارس اقدام نکرده‌اند، خواست هرچه سریعتر فرزندانشان را در مدارس ثبت‌نام کنند.

وی پیش‌بینی کرد: در سال تحصیلی جدید ۳۵ هزار کلاس‌اولی راهی مدارس استان شوند.

محمدی با بیان اینکه استان کرمانشاه ۲۶ هزار فرهنگی شاغل و ۲۸ هزار و ۵۰۰ فرهنگی بازنشسته دارد، گفت: اگرچه در استان کمبود معلم داریم، اما با تلاش‌های صورت گرفته و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های معلم‌ها به صورت اضافه کار و معلمان حق التدریسی و... اول مهر ماه هیچ کلاس درسی در استان بی معلم نمی‌ماند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.