برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران در شهریور

استاندار خراسان جنوبی گفت: از ابتدای شهریورماه برنامه‌های رسمی اجلاسیه ملی جهادگران در فردوس برگزار خواهد شد.

قناعت در شورای اداری استان با بیان اینکه هدف اجلاسیه ملی جهادگران فردوس تغییر مبدا تشکیل گروه‌های جهادی است گفت: از آنجایی که محور کار، منتسب به رهبر معظم انقلاب است این اجلاسیه اهمیت ویژه‌ای دارد.

او افزود: ضروری است با برنامه ریزی شایسته و هدفمند کاری کنیم که این اجلاسیه به کام مردم شیرین شود.

قناعت در ادامه در خصوص تشکیل ستاد گرامیداشت هفته دولت نیز گفت: ضروری است ستاد گرامیداشت هفته دولت در شهرستان‌ها برگزار و اقدامات دولت به صورت واقعی و بدون بزرگ نمایی برای مردم تشریح شود.

سردار مهدوی فرمانده سپاه انصار الرضا هم با اشاره به اینکه اجلاسیه ملی جهادگران در فردوس قطعا برکات خوبی را برای ادامه کار جهادی در پی خواهد داشت گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این اجلاسیه رونمایی از کتاب خاطرات جهادی مقام معظم رهبری در فردوس و برگزاری کارگاه‌های متنوع با ترویج گفتمان جهادی است.

امام جمعه فردوس نیز گفت: این اجلاسیه یادآور سالروز حرکت جهادی رهبر معظم انقلاب است و نشان می دهد ایشان قبل انقلاب هم کاری رهبرگونه انجام دادند که اگر این مسیر عملیاتی شود مشکلات در آینده نزدیک رفع خواهد شد.

روشن فرماندار فردوس هم از پیگیری ثبت سیزدهم شهریور ماه در تقویم کشور به عنوان مبدا حرکت‌های جهادی خبر داد و گفت: از ابتدای شهریورماه برنامه‌های رسمی این اجلاسیه در فردوس برگزار خواهد شد.

در این جلسه همچنین در خصوص تکریم بازنشستگان و رعایت حقوق آن‌ها، رسیدگی به وضعیت ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا در دستگاه‌های اداری و ضرورت پاسخگویی برخی مسئولان به خبرنگاران بحث و تبادل نظر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار