مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان:

عدم پرداخت مطالبات صنایع فعال، تعطیلی کارگاه‌های صنعتی را به دنبال دارد

مهدی پور گفت: عدم پرداخت مطالبات صنایع فعال در حوزه صنعت نفت می‌تواند باعث تعطیلی کارگاه‌های صنعتی و واحد‌های فعال در این حوزه شود.

علی مهدی پور گفت: صنایع بزرگ خوزستان به ویژه صنعت نفت باید از شرکت‌های فعال تولیدی و صنایع کوچک استان حمایت‌های ویژه داشته باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان می گوید: مجموعه شرکت‌های نفتی فعال در خوزستان باید نسبت به صنایع کوچکی که در خوزستان با دشواری‌های فراوان فعال هستند، مسئولیت پذیری بیشتری داشته باشند و در اجرای پروژه‌ها از ظرفیت صنایع کوچک استان به صورت ویژه استفاده کنند.

به گفته او در خوزستان بیش از ۴۰۰ واحد صنعتی صنایع کوچک در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی مشغول به فعالیت هستند و باید نگاهی ویژه از سوی صنایع نفتی به آن‌ها شود.

مهدی پور گفت: یکی از مشکلات جدی واحد‌های تولیدی فعال در حوزه صنعت نفت، مطالبات آنان از شرکت‌های نفتی است و از جدی‌ترین دغدغه‌های واحد‌های صنعتی، تأمین منابع مالی است و در صورتی که مطالبات واحد‌های صنعتی به آن‌ها زودتر پرداخت شود، قطعاً مشکلات آن‌ها برطرف خواهد شد که این خود زمینه ساز ایجاد اشتغال بیشتر و افزایش ظرفیت تولید خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار