همراه سرای بیماران به همت خیرین در مرکز آموزشی درمانی کوثر با حضور جمعی از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی کردستان و نیز خیرین سلامت افتتاح شد.

مدیر سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان در آیین افتتاح پروژه خیرساز همراه سرای بیماران بیمارستان کوثر سنندج گفت: کمک به بیماران نیازمند از الویت‌های خیرین سلامت استان می‌باشد به گونه‌ای که در سال جاری بیش از ۱۵ پروژه مرتبط با سلامت افتتاح یا در حال انجام است.

دکتر بهرام کندایی  بیان کرد: همراه سرای بیماران بیمارستان کوثر با همت خیر نیک اندیش دکتر سیده ادیبه حسینی نسب با اعتباری نزدیک به۸۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

او با بیان اینکه، این پروژه در زمینی به مساحت ۸۴۰ متر مربع در ۲ طبقه تکمیل و به بهره برداری رسید، افزود: طبقه اول شامل نه اتاق مبله برای اسکان، اتاق مدیریت، لابی انتظار، آشپزخانه و سرویس بهداشتی عمومی و طبقه دوم نیز مشتمل بر ۱۱ اتاق مبله برای اسکان، آشپزخانه و انبار است.

دکتر کندایی از بروز بودن همراه سرای مذکور در زمینه تاسیسات و تسهیلات بهداشتی خبر داد و گفت: به همت خیر محترم کلیه شرایط اسکان و امکانات برای همراه بیماران در این همراه سرا مهیاست.

گفتنی است پروژه مذکور به مناسبت فرارسیدن روز ملی مشارکت‌ها و تشکل‌های اجتماعی (۲۲ مرداد ماه) و با حضور سرپرست و جمعی از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی کردستان و نیز خیرین سلامت به افتتاح رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.