راهیابی فیلم هنرمند چهارمحال و بختیاری به جشنواره بین‌المللی مسکو

فیلم «بچه گرگ‌های دره سیب» دومین ساخته بلند فریدون نجفی هنرمند چهارمحال و بختیاری در جشنوار بین‌المللی فیلم مسکو روی پرده می‌رود.

آقای قائدی مجری طرح این فیلم سینمایی گفت: فیلم «بچه گرگ‌های دره سیب» به کارگردانی فریدون نجفی و تهیه‌کنندگی مجید برزگر و شهرام ابراهیمی در تازه‌ترین حضور بین‌المللی خود در بخش اصلی جشنواره فیلم مسکو روسیه به نمایش در می‌آید.

وی افزود: فیلم «بچه گرگ‌های دره سیب» در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان موفق به دریافت پروانه زرین و جایزه بهترین فیلم، فیلم‌نامه، بازیگری و جایزه ویژه هیأت داوران بخش بین‌الملل شد. همچنین پیش از این در بخش پانورامای بیست و ششمین جشنواره کودک و نوجوان اشلینگل درکشور آلمان به نمایش درآمد و با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد.


بیشتر بخوانید


به گفته وی، فیلم «بچه گرگ‌های دره سیب» که در منطقه کوهرنگ و لوکیشن‌های چهارمحال و بختیاری فیلم‌برداری شده است داستان آشو، پسربچه یازده سالهٔ بختیاری است که پدرش به جرم قتل فراری ست، برای نجات جانش از تهدید طایفه و خانواده مقتول، مجبور می‌شود با ترک روستای خود و با پوشیدن لباس دخترانه، سفر پرماجرایی را آغاز کند. او در انتهای این سفر با حقایق جدیدی درباره مادرش، که گفته‌شده بود مرده است و بی‌گناهی پدرش روبه‌رو می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار