نظام‌الدین موسوی در نشست مشترک دولت و مجلس تصمیماتی اتخاذ شد که قطعا به حل گره های معیشتی مردم و ارتقای روابط دو قوه کمک خواهد کرد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در حاشیه نشست مشترک هیات دولت با هیات رئیسه و رؤسای کمیسیون های مجلس، گفت: جلسه مشترکی بین اعضای هیات دولت و اعضای هیات رئیسه و رؤسای کمیسیون های مجلس برگزار شد که رؤسای دو قوه نیز در آن حضور داشتند.

وی با اشاره به مباحث مطرح در این نشست مشترک، اظهار کرد: گزارش های خوبی توسط اعضای محترم دولت به خصوص در مورد مسائل معیشتی و اقتصادی ارائه شد، نکاتی هم در حوزه مباحث تقنینی و نظارتی از طرف نمایندگان و رؤسای کمیسیون ها مطرح شد.

سیدنظام الدین موسوی یادآور شد: محور مباحث، موضوعات معیشتی و اقتصادی بود، در نهایت هم رؤسای دو قوه موضوعات را جمع بندی کردند و تصمیماتی اتخاذ شد که قطعا در بهبود و ارتقای سطح روابط دو قوه و حل گره های مسائل معیشتی و اقتصادی موثر خواهد بود.

وی همچنین تصریح کرد: سطح تعامل دولت و مجلس بسیار بالاست، البته قوای مقننه و مجریه ماموریت ها، رسالت ها و وظایف متفاوتی برعهده دارند، مجلس در حوزه قانونگذاری و نظارت و دولت در حوزه اجرا فعال هستند و در عین حال تعامل خوبی هم با یکدیگر دارند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، گفت: امیدواریم ایده های ابتکاری که امروز شاهد بیان آن در نشست مشترک بودیم هماهنگی و هم افزایی ها را افزایش دهد. قرار است در هر فصل این جلسات مشترک را داشته باشیم علاوه بر آن جلسات دیگری بین دولت و مجلس با حضور همه نمایندگان خواهیم داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۹:۰۰ ۲۴ مرداد ۱۴۰۱
چه چیزهایی می خوان دوباره گران کنن؟
United States of America
ناشناس
۰۸:۵۳ ۲۴ مرداد ۱۴۰۱
لطفا 2قانون زیر را که قبلا بوده اجرا کنید نیازی نیست نشست مشترک به بهانه معیشت مردم برگزار کنید:بند (پ) ماده (۲۸) قانون برنامه ششم توسعه، دولت مکلف است حقوق کارکنان را متناسب با تورم تعیین کند تورم تیرماه 1401به نسبت تیرماه سال گذشته به نقل خود دولت54% افزایش حقوق کارمندان %10 ویا عدم اجرای ماده 16قانون حمایت ازخانواده وجوانی جمعیت موضوع افزایش حق اولاد وعائله مندی که به فرزندان سوم متولد قبل از 1400تعلق نمیگیرد درحالیکه منعی در متن قانون وجود ندارد.
آخرین اخبار