مسابقات بین المللی نظامی ۲۰۲۲ در بخش پهپاد با حضور تیم‌های شرکت کننده به میزبانی نیروی هوافضای سپاه پاسداران در شهرستان کاشان آغاز شد.

 سخنگوی مسابقات پهپادی ارتش‌های جهان گفت: در این دوره از مسابقات، نظامیان کشور‌های ایران، روسیه، ارمنستان و بلاروس حضور دارند. این مسابقات تا ششم شهریور ادامه دارد.

سردار علی بلالی  با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران  با یک تیم در مسابقات بین المللی نظامی پهپاد شکار شاهین شرکت می‌کند، افزود: بیش از ۷۰ نفر از نظامیان کشور‌های یادشده در این دوره از مسابقات در پنج مرحله آمادگی جسمانی و تیراندازی و چهار بخش پهپادی شامل شناسایی هوایی در سه روز، حمایت هوایی و تصحیح آتش توپخانه، شناسایی در شب و پیوستگی شناسایی به رقابت می‌پردازند.

مشاور عالی فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: هدف از برگزاری مسابقات بین المللی نظامی شکار شاهین ۲۰۲۲ در حوزه پهپادی ابلاغ پیام صلح و دوستی و همکاری مشترک جمهوری اسلامی ایران با سایر کشور‌های جهان برای مقابله با تروریسم جهانی و عوامل ناامن‌کننده جهان و همچنین ارتقاء سطح آمادگی و توان رزم و انتقال تجربیات و دست‌یافته‌های نظامی در زمینه پهپاد به کشور‌های دوست است.

 مسابقات بین المللی نظامی ۲۰۲۱ در ۳۴ رشته و به میزبانی ۱۲ کشور درحال برگزاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.