انجام هشت هزار تن آسفالت ریزی در سطح منطقه یک همدان

سرپرست شهرداری منطقه یک همدان گفت: ۳۰ میلیارد تومان برای آسفالت منطقه یک شهرداری همدان اختصاص یافت.

مهرداد خورشیدوند از فعالیت شبانه روزی گروه‌های آسفالت ریزی در سطح این منطقه خبر داد.

 سرپرست شهرداری منطقه یک همدان گفت: در سالجاری ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای عملیات آسفالت ریزی منطقه یک شهرداری همدان اختصاص یافته است.

او با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از هشت هزار تن عملیات آسفالت ریزی در سطح منطقه یک انجام شده است ، گفت: چهار گروه فینیشری و دستی به صورت همزمان و شبانه روزی در سطح منطقه یک فعال هستند تا نیاز‌های شهروندان در این حوزه را رفع کنند.

 سرپرست شهرداری منطقه یک همدان گفت: مدیریت شهری شهرداری منطقه یک همدان با اولویت بندی مناسب گروه‌های فینشری و دستی آسفالت را به مناطقی که تقاضای زیادی از سوی شهروندان برای انجام عملیات آسفالت ریزی وجود دارد اعزام می‌کند.

خورشیدوند از اجرای عملیات تسطیح، بیس ریزی و آسفالت ریزی به صورت فینیشری خیابان محمدی در بلوار شهید اسلامیان خبر داد و گفت: در سال جاری تاکنون بیش از ۵۰ هزار متر مربع توسط شهرداری منطقه یک آسفالت ریزی شده است که از اهم این موارد می‌توان به معابر کوی مدرس، کوی جوادیه، بلوار شهید سلیمانی (بعثت)، بلوار شهید فهمیده، سعیدیه، دره مرادبیگ و پاسداران اشاره کرد.

او با بیان اینکه آسفالت ریزی یکی از خواسته‌های مهم شهروندان همدانی است گفت: رضایت مردم مهمترین هدف شهرداری منطقه یک از اجرای خدمات است که در این راستا نیاز‌های شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ و همچنین نواحی منطقه یک احصا شده و به صورت متوازن عملیات آسفالت ریزی شبانه روزی انجام شود.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.