نماینده ولی فقیه در استان کرمان قساوت قلب را یکی از موانع حق پذیری دانست و گفت: اگر حق را بشناسید و از حق دفاع نکنید حق پذیر نیستید.

مراسم عزاداری امام حسین علیه السلام باحضور نماینده ولی فقیه در استان کرمان و مدیر کل آموزش و پرورش استان در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند با حضور گسترده مردم زرند برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در این مراسم گفت: حادثه عاشورا پر از نکات مثبت و ارزنده برای درس گرفتن در زندگی شخصی و اجتماعی است.

وی به نکات منفی حادثه عاشورا نیز اشاره کرد و افزود: نکات منفی عاشورا نیز کلاس درسی برای عبرت گرفتن است و در کربلا دو اردوگاه وجود داشت، اردوگاه حق و اردوگاه باطل که اردوگاه حق انسان‌ها را به کار خوب و نیکی ترغیب می‌کند و عبرت‌ گرفتن ها نیز انسان را از بدی و ظلم باز می‌دارد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی حق پذیری را لازمه زندگی مثبت و ارزنده دانست و اظهار کرد: آدم‌های لجوج حق را نمی‌شناسند، زیرا یک موانع مهم حق پذیری لجاجت است.

امام جمعه کرمان قساوت قلب را یکی دیگر از موانع حق پذیری دانست و تاکید کرد: اگر حق را بشناسید و از حق دفاع نکنید حق پذیر نیستید. 

حجت الاسلام والمسلمین  علیدادی سلیمانی حق شناسی و حق پذیری را برای هر فرد مسلمانی ضروری دانست و اظهار کرد: حق شناسی بالاترین امتیاز برای هر فردی است که از حق شناسی هم مهمتر است.

مراسم عزاداری امام حسین علیه السلام و گرامیداشت یاد وخاطره شهدای فرهنگی و دانش آموز باحضور نماینده ولی فقیه در استان کرمان و مدیر کل آموزش و پرورش استان در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند با حضور پرشور مردم شهید پرورشهرستان زرند برگزار شد.

عزاداری

 

عزاداری زرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار