فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: پلیس با تمام توان و تعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای تامین امنیت جامعه در صحنه حاضر است.

حسنی گفت:  تامین امنیت یکی از ضروریات زندگی اجتماعی و حیات بشر است که پلیس مفتخر به ایجاد امنیت در جامعه است  و انتظار می‌رود رسانه‌ها در انعکاس تلاش‌ها و جانفشانی‌های پلیس در زمینه تامین امنیت جامعه بیش از پیش همراهی کنند.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب  در بیان اهمیت جایگاه نیروی انتظامی در جامعه،  ادامه داد: ویترین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیروی انتظامی است و  پلیس  برای تامین امنیت مردم به صورت شبانه روزی در میدان هستند و  جانفشانی می کنند.

حسنی افزود: مردم ما هیچگاه دست از انقلاب، اطاعت از رهبری و ولایت و دفاع از امنیت این مملکت برنمی‌دارند و دشمن باید بداند هرکسی که امنیت این انقلاب و مردم را تهدید کند با واکنش شدید مردم، نیروهای مسلح و نیروهای انتظامی مواجه خواهد شد.

وی با بیان اینکه در ایجاد امنیت همراهی و همکاری مردم با نیروهای انتظامی از شاخص های اصلی موفقیت در این حوزه راهبردی است، گفت: با اقتدار تمام برای ایجاد آرامش و امنیت در جامعه در کنار مردم هستیم.

 فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: سمنان جزو استان‌های امن کشور در زمینه‌های مختلف است  و این امنیت مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی و کارتخصصی پلیس  است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.