منابع محلی از وقوع درگیری مسلحانه بین ارتش اشغالگر و رزمندگان مقاومت در منطقه مقبره یوسف در نابلس و زخمی شدن ۱۷ فلسطینی خبر دادند.

گردان‌های شهدای الاقصی «گردان نابلس» اعلام کردند که در پی یورش چندین خودروی نظامی ارتش صهیونیستی و شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع) در شهر نابلس مبارزان فلسطینی با آن‌ها وارد درگیری مسلحانه شدند.

به گزارش «خبرگزاری فلسطینی الشهاب»، نیرو‌های اشغالگر ارتش صهیونیستی از چندین منطقه در نابلس هدف تیراندازی شدید قرار گرفتند.

«شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی» هم از تیراندازی به سمت یک گشتی نظامی صهیونیستی در نزدیکی آرامگاه حضرت یوسف (ع) خبر داده و تأکید کرد که چندین گلوله به شیشه جلویی آن اصابت کرده است. این شبکه مدعی شد که در جریان این تیراندازی آسیبی به نظامیان اسرائیلی وارد نشده است.

این درگیری‌ها در حالی صورت گرفته است که گروه‌های مقاومت فلسطینی روز سه‌شنبه در جریان نشست خود در شهر غزه خواستار تشدید عملیات علیه نیروهای متجاوز صهیونیستی در قدس، سرزمین‌های اشغالی و کرانه باختری تا آزادی کامل فلسطین شدند.

درگیری مسلحانه بین ارتش اشغالگر و رزمندگان مقاومت در نابلس

زخمی شدن ۳۵ فلسطینی در درگیری‌های نابلس

«هلال احمر فلسطین» اعلام کرد که در درگیری‌های نیروهای متجاوز صهیونیستی با فلسطینیان در شرق نابلس، شمار زخمی‌ها تا این لحظه به ۳۵ نفر افزایش یافته که حال ۴ فلسطینی وخیم گزارش شده است.

زخمی شدن ۳۵ فلسطینی در درگیری‌های نابلس 02

شهادت جوان فلسطینی در نابلس

«خبرگزاری الشهاب» به نقل از منابع بیمارستانی اعلام کرد که یک جوان فلسطینی به دلیل شدت جراحات وارده طی درگیری‌های مسلحانه با صهیونیست‌ها، به شهادت رسید.

جبهه مردمی در بیانیه‌ای در این باره اعلام کردند: «در سوگ شهید واسم خلیفه که اندکی پیش با گلوله‌های ارتش اشغالگر در نابلس قیام کرد و پاسخ قهرمانانه به نیرو‌های اشغالگر و گله‌های شهرک‌نشینان در مجاورت آرامگاه یوسف را تحسین می‌کنیم.»

هدف قرار گرفتن جیپ نظامی ارتش صهیونیستی

خبرگزاری «اسپوتنیک» به نقل از منابع خود نوشت، یک جیپ نظامی رژیم صهیونیستی پس از هدف قرار گرفتن با یک وسیله انفجاری قوی در خیابان عمان در مرکز نابلس، واژگون شد.

«الشهاب» به نقل از منابع محلی گزارش داد، عقب‌نشینی خودرو‌های ارتش اشغالگر از مقبره حضرت یوسف در نابلس به تدریج آغاز شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
ان شاءالله مقدمه نابودی کامل اسرائیل جنایتکار و نسل کش، به حول و قوه الهی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
نیم قرن خبر اول صدا و سیما
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۰:۱۵ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
کرانه باختری باید به سلاح های ضد زرهی و ضد تانک مجهز شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
این بیشرفها مثل اینکه جون سگ دارند، سخت می‌میرند نهایتا زخمی میشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
اسرائیل هرچه زودتر باید نابود شود به حول وقوه الهی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
علیه السلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
فلسطینی ها اگر می خواهند کشورشان را پس بگیرند اول باید به فکر نابودی آل سعود با کمک دیگر اعراب باشند بعد به دنبال آزادی فلسطین چون تا زمانی که حکام حلقه بگوش که برای باقی ماندن در قدرت هر خفتی را از طرف آمریکا وغرب قبول می کنند اجازه نخواهند داد تا مسلمانان منطقه متحد شوند وفلسطین را پس بگیرند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
؟؟؟؟؟
۱۵:۳۴ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
ال سعود و عربستان به شما چه مربوطه درباره عربستان خود مردم عربستان تصمیم میگیرن نه شما و فلسطینی ها همه کشور های عربی دارن عادی سازی روابط میکنن شما چکاره اید؟
آخرین اخبار