فرماندهی انتظامی اندیمشک گفت: آمار نشان می‌دهد جانباختگان تصادفات امسال ۵۰ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یافته است.

سرهنگ رمضان گوروئی فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک امروز در جمع خبرنگاران گفت: بررسی آمار نشان می‌دهد جانباختگان تصادفات اندیمشک نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد و همچنین تعداد افراد مجروح شده نیز ۳درصد کاهش یافته است.

او می‌گوید: در حوزه پلیس فتا اقدامات بسیار خوبی در کشف جرم و اقدامات پیشگیرانه انجام شده که موجب شد امار کشفیات پرونده‌ها ۸۰ درصد افزایش یابد.

فرماندهی انتظامی اندیمشک با تاکید بر تلاش شبانه روزی پلیس در کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: مشارکت و همکاری شهروندان با پلیس نقش ارزنده‌ای در پیشگیری از جرائم و امنیت پایدار دارد.

این مقام انتظامی خبرنگاران را زبان مطالبه گر مردم دانست و گفت: پلیس آماده شنیدن و پاسخگویی به نقد و مشکلات شهروندان پیرامون مباحث انتظامی را دارد و به همین منظور سامانه ۱۹۷ راه اندازی شده است.

سرهنگ گوروئی با اشاره به انهدام ۴ باند سرقت مسلحانه در این شهرستان گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های نیروی انتظامی ایجاد امنیت در جامعه است به همین منظور برخورد با ارازل و اوباش، مخلان امنیت عمومی، قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر در این شهرستان شدیدتر خواهد شد.

در پایان این نشست از خبرنگاران فعال در عرصه انتظامی با اهدا لوح سپاس توسط فرمانده انتظامی شهرستان تقدیر به عمل آمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.