فاطمی امین گفت: مواردی در گزارش تحقیق و تفحص شرکت فولاد مبارکه از سال ۱۳۹۷ تا اوایل سال ۱۴۰۰ بیان شده که باید در اسرع وقت رسیدگی و با متخلفان برخورد شود.

سید رضا فاطمی امین گفت:در ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم، گزارش‌هایی از عملکرد‌های نادرست در شرکت فولاد مبارکه دریافت شد که بلافاصه اقدامات لازم برای تغییر مدیرعامل این شرکت در مهر ماه سال ۱۴۰۰ انجام شد و با تغییرات مدیریتی در این شرکت، اصلاح مقررات و فرایند‌ها آغاز شده است.

فاطمی امین گفت: برای پیشگیری از تخلفات، علاوه بر اصلاح ساز و کار‌های داخلی شرکت‌ها در چارچوب ارتقای حاکمیت شرکتی، محیط کسب و کار نیز باید اصلاح شود تا بستر‌های فسادآلود از بین بروند که در این زمینه نیز اقدامات خوبی در طول یک سال گذشته انجام شده است، به عنوان نمونه، با عرضه محصولات فولادی در بورس کالا شفافیت معاملات افزایش یافت و با فعال شدن روش‌هایی مانند عرضه تلفیقی، سهمیه بندی برای خرید محصولات فولادی حذف شد، بدین ترتیب قیمت‌ها در بازار متعادل شدند و امکان تخلف در تعیین سهمیه و سهمیه فروشی به طور کامل از بین رفت.

وزیر صمت می گوید: این گزارش به دقت بررسی خواهد شد و ضمن انجام اقدامات قانونی لازم، با شناسایی ساز و کار‌های معیوب، اقدامات پیشگیرانه شناسایی و اجرایی می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۲۳:۱۲ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
حتما!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
نظر کدو
۲۲:۲۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
خوب که دزدیدند و بردند وخوردند اون وقت به فکر چاره میافتید؟حالا سایه شون وبا تیر بزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
یعنی آقای وزیر از رانت وفساد این مجموعه اطلاعی نداشتند. اگر از کار سر چهارهم می پرسیدی می گفت چه فسادهای تواین مجموعه ومجموعه های مشابه صورت می گیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
آقا وقتی شما با آبروی معلم بازی میکنین و همه جا معلم رو تحقیر کردین و روزنامه کردین که قراره مردادماه علی الحساب ۱۱تومن به حساب فرهنگیان واریز کنیم بابت رتبه بندی ولی ۳تومن واریز کردین ، و علاوه بر دروغ گفتن و تحقیر معلم ، حق معلم رو پایمال میکنید باید یکی مثل مدیران فولاد مبارکه سپاهان پیدا بشه و بودجه یک سال ملت و کشور رو بچاپند که این نتیجه سوءمدیریت شما و آه مظلومینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
هیچ اتفاقی نمیفته
عده ای ثروت ایران را به عنوان غنائم میچاپن خیلی هم دنبالش نگیرید که زرو وارد میشود و میگویید کشش ندهید و هنه چیز به خیر و خوشی تمام میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
تا مثل چین این دزدها اعدام نشن هیچی عوض نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
یکی باید اول از خود شما شروع کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
بعدش چی میشه؟؟ هیچی!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
رهگذر
۱۹:۲۲ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
خوب شد به موقع فهمیدید وگر نه کل کارخونه رو میبردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
زوده خیلی عجله نکنید هنوز بندگان خدایی چشم به راهند که ازاین فرصت ها راهی به کانادا نشینی خودشان پیدا کنند .خدایی دلتان میاد ارزو به دل بمانند؟
Netherlands
ناشناس
۱۹:۱۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
میلیاردی بخورید بیاشامید بعد بیاید برای اجرای عدالت به حجاب گیر بدید
آخرین اخبار