رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از دستگیری مجرمی خبر داد که در یکی از استان‌های غرب کشور اقدام به سرقت‌های مسلحانه خودرو کرده بود.

سرهنگ آدینه لو گفت: پس از اطلاع مأموران پلیس آگاهی استان زنجان مبنی بر تردد یک سارق مسلح فراری و تحت تعقیب در محور‌های مواصلاتی استان، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد این فرد پس از یک مورد سرقت مسلحانه خودرو در غرب کشور با یک دستگاه خودروی  پژو پارس در محور‌های مواصلاتی استان زنجان در حال تردد است.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان ادامه داد: طرح مهار به صورت استانی با تدابیر سردار فرماندهی محترم انتظامی استان و با نظارت رئیس پلیس آگاهی و کارکنان تحت امر به اجرا در آمد.

سرهنگ آدینه لو گفت: مأموران پس از کسب مجوز قضایی نسبت به توقیف خودرو اقدام کرده و در یک عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری عامل سرقت مسلحانه شدند.

او همچنین از توقیف خودروی پژو پارس متهم دستگیر شده خبر داد و افزود: در بازرسی‌های انجام شده یک قبضه اسلحه کلت کمری و کلاش، ۲ تیغه خشاب و ۱۵۸ عدد فشنگ کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به اهتمام پلیس برای برخورد قاطعانه با مخلان نظم و امنیت عمومی، از معرفی سارق مسلح به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.