معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت:با بررسی مدارک و اسناد ایثار گران،۱۶۱ نفر از آنان مشمول طرح و تبدیل وضعیت استخدامی شدند.

واحد حمیدی  گفت: ۲۲۶ نفر از کارکنان این شرکت در سال گذشته و امسال مدارک و درخواست تبدیل وضعیت خود براساس طرح تبدیل وضعیت ایثارگران را ارائه دادند که در مجموع ۱۶۱ نفر آن‌ها شرایط مربوطه را براساس قانون داشتند.

او گفت: در حال حاضر حکم تبدیل وضعیت استخدامی برای ۸۵ نفر از این تعداد صادر شده است و در صورت صدور تاییدیه هسته گزینش، به زودی برای ۷۶ متقاضی دیگر نیز این حکم صادر می‌شود.

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان  گفت: از تعداد ۲۲۶ متقاضی این طرح، ۶۵ نفر به علت نقص مدارک و یا عدم برخورداری از شرایط دستورالعمل مربوطه، مشمول طرح تبدیل وضعیت ایثارگران نشدند.

حمیدی گفت: براساس قانون بودجه سال ۱۴۰۱، کارکنان این شرکت که پیش از تاریخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ نیز مشغول به کار شده‌اند، می‌توانند مدارک و اسناد ایثارگری خود را برای بررسی و طرح در کمیته‌های مربوطه ارائه کنند.

به گفته او اجرای این طرح همچنان ادامه دارد و کارکنان این شرکت می‌توانند بخشنامه طرح تبدیل وضعیت ایثارگران را مطالعه کنند و در صورت دارا بودن شرایط، درخواست خود را به معاونت منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ارائه دهند.

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: کارکنانی که در این طرح به قرارداد دائم تبدیل وضعیت می‌شوند، حکم کارگزینی آن‌ها متناسب با همان مدرک تحصیلی ارائه شده و متناسب با آخرین قرارداد که مشغول به کار بوده‌اند، صادر می‌شود.

حمیدی گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان در مجموع ۴۱۲ پرسنل رسمی، ۴۷۱ پرسنل تامین نیروی شرکتی و ۱۴۷ پرسنل حجمی دارد.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.