سرپرست نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آوج از استفاده از ظرفیت کاروانسرای تاریخی این شهرستان برای اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی خبر داد.

میثم رحمانی سرپرست نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آوج با اشاره به استفاده از فضای کاروانسرای آوج برای نمایش فیلم‌های سینمایی گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته با همکاری اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان فیلم‌های مستند و سینمایی با موضوع معرفی آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهرستان و یا جوانان و خانواده به‌نمایش درمی‌آید که با استقبال خوب مردم و جوانان شهرستان مواجه شده‌است.

وی افزود: این برنامه‌ها و رویداد‌ها با هدف معرفی و آشنایی بیشتر مردم با این اثر تاریخی در مرحله نخست و غنی‌سازی اوقات فراغت آن‌ها به‌ویژه نسل جوان با ارائه موضوعاتی متناسب با شان بنای تاریخی به اجرا درمی‌آید.

رحمانی با تاکید براین نکته که در اجرای این برنامه‌ها در درجه اول آسیب وارد نشدن به بنای تاریخی و حفظ جایگاه آن مدنظر قراردارد خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری سایردستگاه‌ها بتوانیم از ظرفیت فضای کاروانسرا برای اجرای برنامه‌ها و رویداد‌های فرهنگی و اجتماعی بیشتر و متنوع‌تر اعم از برگزاری جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها، دوره‌های مختلف آموزشی و… بهره ببریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار