استاندار همدان به همراه معاونان، مدیران اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی با حضور در گلزار شهدای این شهر، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

 

همزمان با نخستین روز هفته دولت ، علیرضا قاسمی فرزاد ابتدا با حضور در قطعه شهیدان و قرار دادن گل بر روی مزار شهدای سرافراز جنگ تحمیلی و قرائت فاتحه به این شهدا ادای احترام کرد.

او در ادامه با حضور در مزار شهدای مدافع حرم از جمله سردار شهید حسین همدانی با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کرد.

استاندار همدان در حاشیه این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دولت، شهدای دفاع مقدس و مدافعان حریم و حرم گفت: دوره مدیریت شهیدان رجایی و باهنر کوتاه، اما اثر گذار بود.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه مدیران با ادای احترام به شهدای والامقام کار رو شروع کرده تا منشا خیر برای مردم باشند گفت: مسئولان اجرایی باید علاوه بر انجام خدمات، عملکرد خود را در این هفته ارائه دهند و در مسیر خدمت رسانی راه شهدا را طی و به وصایای آنان عمل کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان هم گفت: شهیدان باهنر و رجایی الگو و نماد مدیریت جهادی و ساده زیستی هستند.

مجید صفدریان با بیان اینکه در سفر رییس جمهور ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای مرمت گلزار شهدای استان پیش بینی و مصوب شد گفت: اختصاص این میزان اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدا تاکنون بی سابقه بوده و می‌توان با هزینه کرد آن همه گلزار‌های شهدای شهری و روستایی که به مرور زمان دستخوش آسیب شدند را به نحو مطلوب مرمت کرد.

استان همدان در دوران دفاع مقدس حدود هشت هزار شهید، ۱۷ هزار جانباز و یک هزار آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.