ثبت‌نام قطعی ۱۰ هزار قزوینی در سامانه سماح

مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان قزوین گفت : تاکنون ۳۰ هزار نفر برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی ثبت نام کرده اند که ۱۰ هزار نفر از آن‌ها ثبت نام قطعی هستند.

حجت‌الاسلام افشار  مسئولان توسعه و بازسازی عتبات قزوین و کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین  عابدینی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت:   تاکنون ۳۰ هزار نفر برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کرده اند که ۱۰ هزار نفر از آن‌ها ثبت نام قطعی هستند.

رابط بعثه مقام معظم رهبری افزود: با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، بهتر است سفر را کوتاه کنیم و سفر را ۲۰تا ۲۵ روز مانده به اربعین را آغاز کنیم تا همسفر سهلی را تجربه کرده و هم سلامت زائرین تضمین شود.

حجت‌الاسلام افشار گفت: شعار اربعین امسال (اَنا مِن حسین) است که در ۲۳ خرداد رونمایی شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی  امام جمعه قزوین هم گفت :  اهمیت اربعین بر کسی پوشیده نیست، باید کاری کنیم عظمت اربعین حسینی (ع) بیش از پیش دیده شود و حتی شده یک نفر بیشتر در مسیر اربعین قدم بردارد.

وی افزود: افتخار می‌کنم انگیزه‌های خوب و دغدغه‌های ارزشمند تک تک شما را می‌بینم و می‌شنوم، خدا ان‌شاءالله دست ما را بگیرد چون امام حسین (ع) حامی این سفر معنوی است، رهبر معظم انقلاب نیز از این سفر حمایت می‌کنند، دعای مؤمنین و خانواده شهدا و خانواده شهدای حرم نیز حامی این سفر است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار