فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از احداث بیش از هزار واحد خانه محرومین توسط گروه‌های جهادی بسیج استان خبر داد.

سردار غلامحسین محمدی اصل گفت:بسیج، مردمی‌ترین نهاد ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با افکار و اندیشه‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت و با گذشت ده‌ها سال همچنان با تدابیر ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی به مردم خدمت می کند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف امنیتی، رفاهی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، سازندگی، فرهنگی، امدادی و بهداشتی منشا خیر و برکت بوده است، می گوید: تا زمانی که تفکر بسیجی در کشور حاکم است هراسی نیست چون بسیجیان در مکتب امام حسین(ع)، امام خمینی (ره) و سردار سلیمانی تربیت یافته اند.

به گفته او، اکنون بسیجیان بر حسب ضرورت علاوه بر آمادگی کامل برای دفاع از کیان اسلامی با حضور فعال در فعالیت‌های مختلف اجتماعی ، فرهنگی ، بهداشتی در حوزه جنگ نرم و عرصه‌ فرهنگی به خصوص همکاری در پیشگیری و مباره با کرونا در کنار نهادها، اداره‌ها و تشکل‌ها با جدیت و کیاست، مشغول نقش‌آفرینی و خدمت به مردم هستند.

محمدی اصل به احداث بیش از هزار واحد خانه محرومین توسط گروه‌های جهادی بسیج اشاره کرد و گفت: ۷۶ واحد ۵۰ متری ویژه محرومین ، ۴۰ واحد مسکن مددجویان بهزیستی و ۹۰۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در سراسر استان توسط جهادگران بسیجی در حال احداث است.علاوه بر این در حال حاضر۱۲۶ واحد خانه محرومین نیز در حال تکمیل و تعمیر است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در ادامه به پروژه‌های آبرسانی هم اشاره کرد و گفت: آبرسانی به ۴۵۴ روستا در قالب تفاهم نامه با شرکت آب و فاضلاب در دست اجراست.

به گفته محمدی ، نیروگاه‌های خانگی برای درآمد زایی اقشار کم برخوردار راه اندازی شدند که ۲۳۳ نیروگاه کوچک خانگی ۵ کیلوواتی در مناطق محروم استان و اقشار کم برخوردار راه اندازی شده تا این قشر ضمن تامین برق مورد نیاز نیاز خود از درآمد پایدار نیز برخوردار شوند.

او به  احداث منبع آب شرب نیز اشاره کرد و گفت: گروه های جهادی در مناطق مختلف استان برای تامین آب شرب مردم ۲۲ مورد لوله گذاری انجام دادند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.