همزمان با هفته دولت انجام می شود؛

افتتاح ۶۱ واحد مسکن شهری و روستایی ویژه مددجویان کمیته امداد در آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی از افتتاح ۶۱ واحد مسکونی شهری و روستایی ویژه مددجویان و اهداء جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش در هفته دولت خبر داد.

عزیز سهندی با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت گفت: هفته دولت یادآور فداکاریهای فرزندان پاک نهاد گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان بزرگ رجایی و باهنر است.

سهندی ضمن گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت دولت مردان عمل و اندیشه های روشن شهیدان روشنفکر جامعه اسلامی رجایی و باهنر؛ اظهار کرد: امسال همزمان با هفته دولت ۶۱ واحد مسکن شهری و روستایی ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد به ارزش ریالی بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال ( هر واحد ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال ) در استان افتتاح و به بهره برداری می رسد که از این تعداد ۵۷ واحد مسکن روستایی و ۴ واحد مسکن شهری می باشد.

او افزود: همچنین در هفته دولت ۴۸۹ سری جهیزیه شامل پنج قلم اساسی لوازم منزل هر سری جهیزیه به ارزش ۲۲۰ میلیون ریال و در مجموع ۱۰۷ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال به نوعروسان تحت پوشش تحویل داده خواهد.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی در ادامه اعزام ۱۶۰ نفر از مددجویان در قالب کاروان زیارتی به مشهد مقدس ، برگزاری نشست های بصیرتی با حضور امدادگران در ادارات استان و با حضور مددجویان در کانونهای امداد، تجلیل از امدادگران پرتلاش کمیته امداد، دیدار و دلجویی از خانواده های مددجویان تحت عنوان طرح مفتاح الجنه، بازدید از محلات کم برخوردار ، برپایی میز خدمت در مرکز استان و شهرستانها و ارائه خدمات مشاوره برای مددجویان توسط مشاوران امداد را از دیگر برنامه های اجرایی کمیته امداد استان در هفته دولت عنوان کرد.

سهندی هنچنین به اعزام مددجویان تحت پوشش به سفر عتبات عالیات اشاره کرد و گفت: در این راستا برای استان ۲ هزار و ۱۰۰ نفر سهمیه اختصاص داده شده است که انشاءالله تلاش خواهیم کرد عزیزان به بهترین صورت به زیارت عتبات عالیات اعزام شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.