معاون استاندار فارس گفت: هفته دولت موجبات برقراری ارتباط بین مردم و مسئولان را فراهم می‌کند تا مردم بدانند دولت چه اقداماتی انجام می‌دهد و دولت نیز خدمات ارائه شده در طول سال را به ظهور و بروز برساند.

اسماعیل محبی پور در مراسم افتتاح مرکز سلامت شهر مظفری گفت: این پروژه‌ها از محل اعتبارات دولتی و کمک خیرین به بهره‌برداری رسیده است و امروز هم مرکز جامع سلامت در دو نقطه شهری و روستایی از این شهرستان افتتاح شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: امروز تلاش ما در دولت چند جنبه دارد و یکی از تلاش‌های ما مردمی‌کردن دولت است؛ همان‌گونه که شعار هفته دولت هم «دولتِ مردم» است.

محبی‌پور با اعتقاد به اینکه دولت باید خود را از مردم بداند، گفت: مردم و دولت در تفکر نظام جمهوری اسلامی یکی هستند.

محبی‌پور بر ضرورت تعامل بین قوای سه‌گانه و ارکان حاکمیت در جمهوری اسلامی تأکید کرد و گفت: امروز چشم ما روشن است که نمایندگانی هستند که در کنار دولت با پیگیری بودجه‌ها، مطالبه گری از وزرا و آوردن مسئولان در شهر‌ها تسهیل کننده خدمات دولت هستند و می‌توان گفت این همراهی و همکاری موجبات موفقیت را فراهم می‌کند.

او گفت: نتیجه ایستادگی مرحوم حضرت امام خمینی (ره) و پیشکسوتان انقلاب این شد که ناخالصی‌ها از جمله گروهک‌های معاند از انقلاب اسلامی جدا شد.

محبی‌پور گفت: امروز اگر نام شهیدان رجایی و باهنر را ذکر می‌کنیم به پاس اخلاص و عمل آن شهیدان بزرگوار است و هفته دولت به ارکان و کارمندان دولت یادآوری می‌کند که باید مخلصانه کار کنیم چرا که با مخلصانه کار کردن هم مردم قدرشناسی می‌کنند و هم خداوند متعال برکت خواهد داد. به همین دلیل دوم تا هشتم شهریورماه را به عنوان هفته دولت نامگذاری می‌کنیم و این یکی از مسئولیت‌های ماست که خودمان را با افکار، رفتار و منش شهیدان تطبیق دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: هفته دولت موجبات برقراری ارتباط بین مردم و مسئولان را فراهم می‌کند تا مردم بدانند دولت چه اقداماتی انجام می‌دهد و دولت نیز خدمات ارائه شده در طول سال را به ظهور و بروز برساند و به مردم تقدیم کند؛ بدون شک نتیجه این کار ایجاد امید، نشاط و شادابی برای مردم کشور و ناامیدی برای دشمنان اسلام است.

همزمان با هفته دولت ۹ طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان کوار شامل مراکز جامع سلامت در مظفری و نوروزان با اعتبار ۶ میلیارد تومان، آماده سازی و آسفالت معابر شهر کوار با اعتبار ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و روشنایی بلوار آباده آبگرم با اعتبار ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون به بهره‌برداری رسید.

همچنین ساخت ۷۴ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد با اعتبار ۲۳ میلیارد تومان، ایستگاه هواشناسی شهرستان کوار، کتابخانه زنده یاد انصاری شهر طسوج و مجتمع گردشگری یعقوبی آغاز شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار