حجت الاسلام غبیشاوی از دولت مردان خواست برای سنجش جهادی و کارآمد بودن خود ملاک را شهدای هفته دولت قرار دهند.

حجت الاسلام غبیشاوی ، امام جمعه آبادان در آیین عبادی سیاسی این هفته گفت : انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور ۱۳۶۰ سبب شهادت شهید باهنر و رجایی شد و حالا دولت مردان برای سنجش جهادی و کارآمد بودن خود ملاک را شهدای هفته دولت قرار دهند.

او با تبریک هفته دولت به دولت مردان جهادی کشورمان تاکید کرد کسانی که میخواهند یک جایگاه و پستی را اشغال کنند و ویژگی هایی از جمله ساده زیستی ، مردمی بودن ، اخلاص و جهادی ندارند در روز قیامت مجازات می شوند .

این مسئول با بیان اینکه دشمنان سیاه نمایی می کنند تا این دولت و نظام را ناکار آمد جلوه دهند گفت : از دولت خواست در مبارزه بی امان با فساد و مفسدان در عرصه اقتصادی و اداری که یک وظیفه بسیار سنگینی ، مهم و فوری است ، دست از تلاش برندارند.

امام جمعه آبادان تنها راه پیشرفت اقتصاد کشور را جلوگیری از تخلفات خواند و بهترین شیوه آن را مبارزه با فساد از مبداء دانست.اقتصاد

رئیس شورای فرهنگی آبادان خواستار چاره اندیشی فوری گرانی ها و تورم و حل معضل بیکاری به ویژه در آبادان شد .

او به بهره وری از ظرفیت های عظیم موجود در کشور تاکید کرد و گفت : در آبادان  هزاران هکتار زمین وجود دارد که میتوان حوزچه های ماهی را در آنها ایجاد کرد و می تواند در اشتغالزایی کمک زیادی کند.

حجت السلام غبیشاوی در خصوص عملکرد سیاسی دولت نیز گفت : در مذاکرات برجام در چندین سال قبل  به صورت مداوم امتیاز دادیم و تقریبا هیچ به دست نیاوردیم ‌ اما یکی از کارهای خوب دولت فعلی ایستادگی برای دفاع از حقوق ملت است به گونه ای که در طول یک سال پس از روی کار آمدن دشمن را وادار به حرف منطق میکند.

او بیان اینکه دیگر نباید به دشمن و مستکتران که در مکر و حیله حرفه ای هستند امتیاز بدهیم تاکید کرد ایستادگی نکردن در مقابل دشمن هیچ ‌حقی از حقوق ملت را نمیتواند احیا کند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.