با حضور استاندار مرکزی طرح‌های هفته دولت شهرستان زرندیه به بهره برداری رسید.

 

به مناسبت هفته دولت مخلص الائمه استاندار مرکزی به همراه جمعی از مسئولان استانی به شهرستان زرندیه سفر کردند تا با حضور آن‌ها و مسئولان شهرستانی طرح‌های هفته دولت این شهرستان آغاز و یا به بهره برداری برسد.

  ۳۶ طرح عمرانی و اقتصادی در حوزه‌های مختلف این شهرستان کلنگ زنی و یا مورد بهره‌برداری قرار گرفت که با بهره‌برداری از این تعداد طرح عمرانی و اقتصادی زمینه ایجاد اشتغال به صورت مستقیم برای ۷۳۷ نفر و غیر مستقیم نیز برای ۱۳۳ نفر فراهم خواهد شد.

افتتاح یک شرکت تولید کننده لوازم خانگی با حضور استاندار مرکزی از جمله طرح‌های هفته دولت شهرستان زرندیه بود.

مخلص الائمه استاندار استان مرکزی در مراسم افتتاح طرح‌های هفته دولت شهرستان زرندیه گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته دولت ۳۶ پروژه عمرانی و اقتصادی در حوزه‌های مختلف این شهرستان کلنگ زنی و یا مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مخلص الائمه افزود: با بهره‌برداری از این تعداد طرح عمرانی و اقتصادی زمینه ایجاد اشتغال به صورت مستقیم برای ۷۳۷ نفر و غیر مستقیم نیز برای ۱۳۳ نفر فراهم خواهد شد.

او با بیان اینکه در افتتاح طرح‌های هفته دولت شهرستان زرندهی بالغ بر ۴۹۰ میلیارد تومان صرف شده است، اضافه کرد: افتتاح شرکت حامیان گستر زندگی‌های جدید در شهرک صنعتی مامونیه، افتتاح شرکت دارویی طب آریانا و شرکت برزگر توان در شهرک صنعتی زاویه، افتتاح ۱۲ واحد مسکن مددجویان شهر پرندک از جمله طرح‌هایی بود که امروز افتتاح شد.

استاندار مرکزی در ادامه گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی شهرستان زرندیه و شهر‌های تابعه مورد توجه قرار گرفت و محور‌های مواصلاتی و شریانی از مشکلات قدیمی و مطالبه جدی مردم است که در این راستا محور مامونیه به ساوه، مامونیه به زاویه و اخترآباد اصلاح و بهسازی می‌شود.

او گفت: روکش آسفالت و تعریض محور‌های اصلی و فرعی مطرح شده در سفر دولت هم در دستور کار است و عملیات اجرایی آن‌ها ظرف روز‌های آینده آغاز خواهد شدکه در این طرح پیمانکاران مشخص شده و بخشی از اعتبار تخصصی هم دریافت شده که برای افزایش ایمنی جاده‌ها عملیات اجرایی به زودی آغاز خواهد شد

مخلص الائمه بیان کرد: برای بخش‌های کشاورزی، ورزش و جوانان، بهداشت و درمان و آموزش و پرورش مبالغی برای کل استان اختصاص یافته که به طور متوازن در شهرستان‌ها توزیع می‌شود.


استاندار مرکزی و همراهان در ابتدای ورود به شهرستان زرندیه با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

دیدار باخانواده شهید سیدعلی طباطبایی در شهر زاویه از دیگر برنامه‌های استاندار در زرندیه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.