رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین گفت:۳۰۰ کیلومتر ازحریم راه‌های اصلی و شنی شهرستان نمین در ۵ ماهه گذشته تسطیح و رگلاژ شده است.

مهدی آزاد با بیان اینکه هموارسازی و بهسازی راه‌های اصلی و روستایی با هدف تسهیل در ر فت و آمد مردم از اولویت‌های مهم راهداری است گفت: در مدت یاد شده راهداران با استفاده از هزار تن آسفالت سرد و گرم محور‌های مواصلاتی این شهرستان را لکه گیری کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین در بازدید از راه‌های روستایی محور عنبران با اشاره به اینکه پل زیرگذر ورودی جدید نمین با استفاده از صد تن آسفالت رگلاژی آماده شده گفت: ۱۰ کیلومتر از حریم راه‌های این شهرستان در ۵ ماهه گذشته شانه سازی شده است.

آزاد در مدت یاد شده جهت ارتقای ایمنی راه‌ها خط کشی ۱۳۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی این شهرستان را یادآور شد و گفت: ۱۱۰ کیلومتر از حریم جاده‌های شهرستان نمین در ۵ ماهه گذشته توسط راهداران از زباله پاکسازی شده است.

او حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و گفت: با حضور ۱۷۵ مورد گشت راهداری در محورها، تاکنون در جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه ۶۷ مورد ساخت و ساز غیرمجاز متوقف، ۳۰ مورد درختکاری غیرمجاز جمع آوری و با اخذ ۴ مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز اقدام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین در ۵ ماهه گذشته از جابجایی ۴۷۰ هزار تن کالا در شهرستان نمین خبر داد و گفت: در مدت یاد شده ۱۹ هزار برگ بارنامه در این شهرستان صادر شده است.

آزاد جابجایی بیش از ۳ هزار نفر مسافر را از طریق ۲ پایانه مسافربری این شهرستان در ۵ ماهه گذشته یادآور شد و گفت: ۲۴ شرکت حمل و نقل کالا نیز در این شهرستان آماده خدمات رسانی به مردم هستند.

او شستشوی ۱۵ هزار عدد از تابلو ها، جمع آوری و بازسازی ۴۳۶ عدد از تابلو‌های فرسوده، انجام ۷۱۰ کامیون ریزش برداری، اصلاح وبازسازی ۸۵ شاخه گاردریل، رنگ آمیزی ۷۴ متر مربع از سرعتکاهها، ایمن سازی ۴۰۰ عدد از تیر‌های روشنایی با دپوی خاکی و ۵۲ متر مکعب عملیات پاکسازی کانال را از دیگر اقدامات مهم راهداری شهرستان نمین در ۵ ماهه گذشته برشمرد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین با بیان اینکه اداره راهداری نمین مسئولیت نگهداری از ۳۶۷ کیلومتر راه ارتباطی را برعهده دارد گفت: از این مقدار ۴۵ کیلومتر راه اصلی، ۳۶ کیلومتر راه فرعی، ۱۹۲ کیلومتر راه آسفالته روستایی، ۳۴ کیلومتر راه شنی و خاکی و ۶۰ کیلومتر نیز راه مرزی است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.