رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی مشهد از برداشته شدن اولین قدم برای ساخت مجتمع مسکونی جذامیان مشهد با هبه پروانه ساختمانی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال خبرداد.

هاشم دائمی رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی مشهد با اشاره به یکی از مصوبات اخیر شورای شهر درخصوص بیماران جذامی،گفت:از ابتدای فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد ، بازدید‌های متعددی از محل سکونت بیماران جذامی باهدف رسیدگی به مسائل و مشکلات آنها داشتیم.

او افزود: جذامیان بخش فراموش شده‌ جامعه ما هستند که برای تامین ابتدایی‌ترین نیازهای خود در مضیقه بوده و باید نهادهای دولتی و تشکل‌های مردمی آنان را یاری کنند.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: برهمین اساس، در راستای مسئولیت اجتماعی مدیریت شهری و قول و پیگیری‌های مستمری که برای حمایت از این عزیزان داشتم، یکی از دستورکارهای پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شهر مشهد ، به موضوع پیش‌بینی تسهیلاتی برای ساخت مجتمع مسکونی ویژه آنان اختصاص یافت.

هاشم دائمی بیان کرد:بسیار خرسند هستیم که پس از پیگیری‌های مداوم و مختلف و همکاری‌های بین‌بخشی و پای کار آمدن دستگاه‌های متولی با مصوبه شورای شهر، اولین قدم برای احداث مجتمع مسکونی جذامیان مشهدی با هبه پروانه ساختمانی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال، برداشته شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار