رونمایی از کتاب «دوباره فردوس» در رویداد ملی جهاد مقدس

کتاب «دوباره فردوس» روایتی از حضور رهبری و خدمات جهادی ایشان در زلزله سال ۴۷ فردوس ۱۳ شهریور در رویداد ملی «جهاد مقدس» رونمایی می‌شود.

دبیر رویداد ملی جهاد مقدس " اجلاسیه ملی جهادگران کشور" و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فردوس گفت: به مناسبت پنجاه و چهارمین سالگرد حضور جهادی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در واقعه زلزله فردوس در شهریورماه سال ۱۳۴۷، رویداد ملی جهاد مقدس در این شهر برگزار می‌شود.

سرهنگ فاطمی نسب افزود: در این مراسم از کتاب «دوباره فردوس» که روایتی از حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و خدمات جهادی ایشان در آن ایام است، رونمایی می‌شود.

او گفت: این کتاب به قلم آقای مهرداد برای اولین‌بار خاطرات و اسناد منتشر نشده از رهبر انقلاب در موضوع حضور ایشان در زلزله فردوس سال۱۳۴۷ منتشر می‌شود.

دبیر رویداد ملی جهاد مقدس با اشاره به اینکه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان یک روحانی مردمی و دغدغه‌مند، پس از اطلاع از وقوع زلزله فردوس در سال ۱۳۴۷ به این شهرستان سفر کردند، افزود: ایشان طی حضور دو ماهه در این شهر ضمن جمع‌آوری کمک‌های مختلف مردمی، پایگاه امداد روحانیت را ایجاد کردند و اقدامات مهمی را در خدمت‌رسانی به مردم زلزله‌زده فردوس سامان دادند.

سرهنگ فاطمی نسب افزود: با هدف تبیین و ارائه الگوی تراز مدیریت جهادی، رویداد ملی جهاد مقدس از اول تا سیزدهم شهریورماه با محورخدمت‌رسانی به مردم شهرستان فردوس و مناطق اطراف آن برگزار می‌شود.

او گفت: این خدمت‌رسانی با حضور بیش از ۵۰ گروه جهادی و ۶۰۰ جهادگر نخبه در قالب اجلاسیه ملی جهادگران کشور در حوزه‌های خدمات، عمرانی، عشایری پزشکی و دندانپزشکی خواهد بود که به همت دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای، سازمان بسیج سازندگی و ستاد استانی این رویداد در استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

دبیر رویداد ملی جهاد مقدسبا بیان اینکه برنامه محوری رویداد ملی جهاد مقدس آیین رونمایی از کتاب «دوباره فردوس» است، گفت: این مراسم با حضور جمعی از مسئولان کشوری، فرهیختگان، نخبگان و فعالان عرصه جهاد و خدمت‌رسانی در مصلی جمعه شهرستان فردوس برگزار می‌شود.

برچسب ها: زلزله ، اجلاسیه ، جهاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.