استاندار کردستان:

نگاه سلیقه‌ای مدیران به امور مردم تعطیل شود

استاندار کردستان گفت: در دولت مردمی نباید امور مردم به خاطر نگرش سلیقه‌ای بر زمین بماند.

اسماعیل زارعی کوشا در مراسم تجلیل از مدیران و کارمندان بسیجی به مناسبت هفته دولت، غنیمت شمردن و استفاده بهینه از فرصت خدمت را رسالت و وظیفه همه خادمان مردم برشمرد واظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی با کار شبانه‌روزی و دلسوزانه برای پیشبرد امور مردم تلاش کنند و پاسخگوی عملکرد خود باشند.

استاندار کردستان نیاز این استان را کار جدی و تلاش شبانه روزی برشمرد و افزود: هیچ بهانه‌ای نباید باعث از دست دادن فرصت خدمت به مردم شود.

او در ادامه سخنان خود به تلاش دشمنان از بدو انقلاب تاکنون برای زمین گیر کردن جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: مدد الهی و عزم ملت ایران با گرد آمدن حول محور ولایت، این ترفند دشمنان نه تنها محقق نشد بلکه چهره صلح طلبانه ایران را برای جهان بیش از پیش نمایان کرد.

زارعی کوشا مدت کوتاه مسئولیت شهیدان رجایی و باهنر را سرشار از درس‌های آموزنده برای مسئولان برشمرد و افزود: طول مدت خدمتگزاری مهم نیست بلکه تاثیری که از آن برجای می‌ماند اهمیت دارد.

استاندار کردستان به حرکت دولت سیزدهم در مسیر انقلاب با تاسی به شهیدان رجایی و باهنر اشاره و تاکید کرد: همه تلاش و کار شبانه روزی دولت برای این است تا گره از مشکلات کشور باز کند.

او یادآور شد: حرکت بر محور منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های دولت سیزدهم باید رویکرد اصلی مجموعه مدیریتی استان باشد.

در این مراسم از تعدادی از دستگاه‌های اجرایی و کارمندان نمونه بسیجی با حضور استاندار کردستان و فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.