مسئول پیشکسوتان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: قرار است در هفته دفاع مقدس از یک میلیون پیشکسوت عرصه دفاع مقدس، دفاع امنیت، مدافع امنیت و مدفعان حرم در کل کشور تجلیل شود که ۸ هزار نفر مربوط به این استان است.

قاسم حسن‌زاده در حاشیه تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس اظهار کرد: قرار است در هفته دفاع مقدس از یک میلیون پیشکسوت عرصه دفاع مقدس، دفاع امنیت، مدافع امنیت و مدفعان حرم در کل کشور تجلیل شود که 8 هزار نفر مربوط به سیستان و بلوچستان است.

مسؤول پیشکسوتان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: در هفته های اخیر نیز برنامه تجلیل و خاطره گویی با حضور تعدادی از آزادگان استان نیز انجام شد.

وی گفت: امروز نیز به همراه همکاران اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس با پیشکسوت دفاع مقدس «علیرضا کیخا» سرپرست دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید مطهری زاهدان دیدار و از وی تجلیل کردیم.

حسن زاده بیان کرد: در این دیدار مقرر شد که بسترهای لازم را برای ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان و همچنین معرفی اساتید واجدالشرایط برای ارائه درس دفاع مقدس همکاری لازم صورت بگیرد.

برچسب ها: دفاع مقدس ، هفته دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.