مجتمع آموزشی شبانه روزی شهید حسین علیمرادی بخش پیرسهراب چابهار با حضور رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مدیرعامل منطقه آزاد، فرماندار و جمعی از مسوولان و قشر‌های مختلف مردم این شهرستان افتتاح شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اظهارکرد: این مدرسه با مشارکت موسسه "دست یاری به دشتیاری"، سازمان منطقه آزادچابهار، موسسه سید الشهدا و اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان ساخته شده است.

خان محمدی افزود: زیر بنای این مجتمع پنج هزار و ۵۰۰ متر مربع و برای ساخت آن ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش چابهار نیز گفت: اهمیت علم آموزی برای همه روشن است و باید برای ارتقای آموزش و رشد نخبگان برنامه عملیاتی و اجرایی داشته باشیم.

افتتاح مجتمع آموزشی شبانه روزی در بخش پیرسهراب چابهار

جواد سپاهی با اشاره به اینکه در جنوب سیستان و بلوچستان در حوزه ساخت فضا‌های آموزشی توسط خیراین تلاش‌های زیادی شده گفت:، اما نیاز است با برنامه‌های بلند مدت با توجه به جمعت هر منطقه نسبت به ساخت و آماده سازی فضا‌های آموزشی تلاش کنیم تا سرانه فضای آموزشی به هشت مترمربع به ازای هر دانش آموز ارتقا پیدا کند.

وی به افتتاح ۲ مدرسه ۱۲ کلاس در شهر چابهار اشاره و خاطرنشان کرد: خیران و نوسازی مدارس برای حل مشکلات کمبود فضای آموزشی ورود کنند تا شاهد توسعه علمی و آموزشی باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار