دیدار مسئولین با خانواده شهدا در مهاباد

معاون مدیریت و منابع استانداری به همراه امام جمعه مهاباد، نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه مهاباد با خانواده شهدا دیدار و از آنان تجلیل و تقدیر کردند.

جعفر ذوالفقاری معاون مدیریت و منابع استانداری آذربایجان غربی در دیدار با خانواده معظم شهدا گفت: احترام به خانواده شهدا و پیگیری مطالبات آن‌ها یکی از وظایف اصلی مسئولان و کمترین حقی در برابر رشادت و از خود گذشتگی این عزیزان است.

وی گفت: فرهنگ شهادت و ایثار یکی از دارایی‌های اصلی نظام است که هم اکنون در کمتر فرهنگ و ملتی به مانند نظام جمهوری اسلامی مشهود است.

ذوالفقاری با بیان اینکه پاداش مقام شهید نزد پروردگار محفوظ است، افزود: امروزه در جوامع مختلف خلا بزرگ فرهنگ شهادت و ایثارگری وجود دارد و این مهم در کشور ما به یک الگو برای تمام دنیا تبدیل شده است.

 وی گفت: شهدا به خاطر نظام جمهوری اسلامی و سرپا ایستاندن انقلاب اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و امروز وظیفه ما است که ادامه دهنده راه آن‌ها باشیم.

شهید ابراهیم میمندی خرم سال ۱۳۶۷ در منطقه سپیکان پیرانشهر به درجه رفیع شهید نائل شدند.

همچنین معاونت مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی با حضور در مزار شهدای شهرستان مهاباد به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

در این آیین معنوی که امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان اجرایی این شهرستان نیز حضور داشتند با غبارروبی و نثار گل به مزار شهدای مهاباد با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کرد.

شهرستان مهاباد بیش از ۷۵۰ نفر شهید را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.