مؤسسات امنیتی صهیونیستی پیش‌بینی می‌کنند که در جنگ احتمالی سلاح‌های پیشرفته و اطلاعات دقیق نمی‌توانند مانع توقف توانایی‌های حزب‌الله شوند.

خبرگزاری واللا رژیم صهیونیستی به نقل از مؤسسات امنیتی این رژیم پیش‌بینی می‌کند در جنگ احتمالی پیش‌رو با حزب‌الله هزاران موشک در چند روز بر سر اسرائیل فرود خواهد آمد.

در ادامه این گزارش آمده است: این اتفاق ممکن است منجر به یک عملیات زمینی در جنوب لبنان برای نابودی توانایی موشکی حزب‌الله شود.

این خبرگزاری صهیونیستی همچنین نوشت، بر خلاف ۲ عملیات اخیر (علیه مردم نوار غزه) تمام سلاح‌های پیشرفته و اطلاعات دقیق نمی‌توانند مانع توقف توانایی‌های حزب‌الله شود.

پیش از این نیز خبرگزاری آمریکایی سی‌ان‌ان در گزارشی عنوان کرد که حزب‌الله در حالی امسال چهلمین سالگرد تأسیس خود را در میان خیلی از جمعیت مردم این کشور جشن گرفت که علی‌رغم این‌که در جهان منزوی شده، اما نسبت به چهار دهه قبل قدرت بسیار بیشتری پیدا کرده است.

یکی از فرماندهان برجسته حزب‌الله لبنان پیش‌تر در گفت‌وگو با رونامه الاخبار لبنان، درباره دستاورد‌های حزب‌الله از جنگ ۳۳ روزه تاکنون سخن گفت و هشدار داد که دشمن باید بداند که جنگ با این جنبش به معنای نابودی زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۸:۱۰ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
به هر حال نیروهای عقیدتی شجاع ترین نیروها هستند و مانند سربازان آمریکا و اسرائیل بزدل و بی هویت نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
بتوچه بما چه ؟؟؟ هی بچسب کشورای درجه ۳ اسیا ببین مشکلات مردمو حل میشه
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۶:۲۹ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
مثل تو و اربابت بچسبیم به آمریکا خوبه؟ اونجوری مشکلی نداره؟
آخرین اخبار