گروه‌های مختلف جهادی در آستانه ۱۳ شهریور روز برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران با عنوان جهاد مقدس به شهرستان فردوس آمده و ارائه خدمت می‌کنند.

هر چه به روز برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران با عنوان جهاد مقدس در فردوس نزدیک‌تر می‌شویم، حال و هوای فردوس جهادی‌تر می‌شود.

گروه‌های مختلف جهادی از اول شهریور تاکنون به این شهرستان آمده و خدمات مختلفی ارائه کرده اند.

دیروز نیز یک گروه پزشکی در روستای کجه به ارائه خدمات دندانپزشکی و مامایی پرداخت.

راه رهبری ادامه دارد

یکی از دندانپزشکان جهادگر گفت: آمده ایم تا با حضورمان در اردو‌های جهادی نشان دهیم که راه مقام معظم رهبری درخدمت رسانی به مردم ادامه دارد.

او افزود: افرادی که در گروه ما حضور دارند از استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، یزد و قم هستند که پا به پای هم فعالیت می‌کنند.


بیشتر بخوانید


یکی دیگر از جهادگران بیان کرد: بسیاری از اعمال ساده مانند ترمیم دندان جزو نیاز‌های بیشتر مراجعه کنندگان بود که به دلیل نبود امکانات، امکان داشت مشکلشان تا کشیدن دندان نیز پیش برود.

او تصریح کرد: روحیه تعامل، صبر و همدلی که در این اردو‌ها به دست می‌آید بسیار ارزشمند است و این رسالت هر پزشکی است که در امور جهادی شرکت کند.

حضور جهادگران از ۲۱ استان کشور 

سرهنگ فاطمی نسب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فردوس گفت: تاکنون ۳۷۰ نخبه جهادی برای ارائه خدمت به فردوس آمده اند.

او افزود: این افراد از ۲۱ استان کشور هستند.

روشن فرماندار فردوس نیز در خصوص اسکان و پذیرایی افراد گفت: ۸۰۰ نفر ظرفیت اسکان در نظر گرفته شده است و پذیرایی متمرکز به همت خادمیاران رضوی انجام می‌شود.

 

گروه جهادی دندانپزشکی و مامایی متشکل از ۲۵ نفر است که روز گذشته به ارائه خدمت در روستای کجه پرداخت و این گروه یکی از ۹۰ گروهی است که تاکنون به فردوس آمده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.