در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال چهارمحال و بختیاری آخرین وضعیت قرارداد میان اداره کل جهاد کشاورزی استان با شرکت تعاونی دامداران اسکان شهرکرد بررسی شد.

آقای علیمحمدی دادستان مرکز چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم ساماندهی مستحدثات در مجتمع دامداران اسکان اظهار داشت: علیرغم آنکه بسیاری افراد در این مجتمع به حرفه دامداری و دامپروری اشتغال دارند، اما برخی نیز تحت عنوان احداث گاودار‌ی و یا مراکز پرورش دام سنگین و سبک، اراضی ملی را تصاحب و پس از احداث ساختمان از بنای موجود برای امورات متفرقه استفاده می‌کنند. 

وی افزود: علاوه بر این برخی نیز خارج از ضوابط قانونی امتیاز تأسیس دامداری دریافت و پس از تصاحب زمین اقدام به تغییر کاربری اراضی کرده اند که گاهاً اراضی متصرف شده نیز خارج از محدوده مرزی مجتمع می‌باشد.


بیشتر بخوانید


علیمحمدی تصریح کرد: با توجه به وضعیت موجود و مشکلات پدید آمده لازم است در اسرع وقت وضعیت قرارداد اداره کل جهاد کشاورزی با مجتمع دامداری اسکان مورد بازنگری قرار گرفته و راهکار‌ها و تدابیر لازم برای رفع مشکلات و برخورد با ناقضان قانون و متصرفان اموال عمومی صورت پذیرد. 

دادستان مرکز استان همچنین خاطرنشان کرد: هرگونه اتخاذ تصمیم و اقدام برای اصلاح وضع موجود باید با هماهنگی کامل دستگاه‌های نظارتی صورت پذیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار