مدیرکل میراث‌فرهنگی فارس در بازدید از هتل نیمه ساخته جهانگردی سد درودزن این پروژه را فرصتی بی‌نظیر برای سرمایه‌گذاری در گردشگری استان دانست.

سید مؤید محسن نژاد گفت: احداث این هتل از سال ۱۳۵۵ آغازشده بود، موقعیت جغرافیایی این مجموعه گردشگری منحصربه‌فرد است و با بهره‌برداری از آن به‌عنوان یک دهکده گردشگری، جاذبه‌ای منحصربه‌فرد برای گردشگران داخلی و خارجی پدید می‌آید که در افزایش مدت ماندگاری و اقامت گردشگران نیز بسیار مؤثر است.

او گفت: هتل جهانگردی سد درودزن در جزیره‌ای زیبا از منحصربه‌فردترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری فارس در ۷ طبقه است که ۲ طبقه زیرزمین، نیم طبقه برای کارکنان با ۸۶ اتاق و ۱۱ ویلا در دوطبقه هرکدام ۴ واحدی، دارای حدود ۱۰ هزار متر زیربنا، ۲ رستوران و پیش‌بینی فضا‌های ورزشی و تجاری در این هتل دیده‌شده که در صورت راه‌اندازی این هتل برای ۳۰۰ نفر اشتغال‌زایی خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس با دعوت از سرمایه‌گذاران برای اتمام این پروژه، گفت: این پروژه فرصتی بی‌نظیر و استثنایی در سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

او گفت: شهرستان مرودشت با دارا بودن آثار مهمی همچون مجموعه میراث جهانی تخت جمشید، نقش رستم و نقش رجب و همچنین جاذبه‌های دیگری ازجمله سد درودزن و بهشت گمشده یکی از گردشگر پذیرترین مناطق استان فارس است که تکمیل این هتل می‌تواند به گردشگری استان فارس و شهرستان مرودشت کمک شایانی کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار