بیش از ۵ میلیون متر مکعب پساب برای صنایع زنجان تخصیص یافت

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان گفت: شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان از سال ۱۴۰۰ تاکنون ۵ میلیون و ۴۸ هزار متر مکعب پساب برای صنایع استان تخصیص داده است.

افشاری گفت: به دلیل ضرورت تامین آب شرب و بهداشت سالم برای مناطق مسکونی شهری و روستایی استان، علی رغم مشکلات موجود، این شرکت در سال ۱۴۰۰ نسبت به تأمین آب شرب و بهداشت ۱۳ روستا به میزان ۲۱۱ هزار و ۵۰۰ متر مکعب اقدام کرده  است. 

او افزود: امسال نیز نسبت به تأمین آب مورد نیاز شرب و بهداشت ۸ روستا به میزان ۴۸۸ هزار و ۲۸۵ متر مکعب اقدام کرده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان در خصوص تأمین آب مصارف صنایع و خدمات نیز با توجه به محدودیت‌های موجود، گفت: این شرکت با رویکرد حمایت از تولید و توسعه اشتغال در استان، در سال ۱۴۰۰ نسبت به تأمین آب ۹۳ واحد صنعتی و خدماتی جدید به میزان حجم آب ۲ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۸۵۴ متر مکعب و در سال جاری نیز تاکنون به تأمین آب ۲۴ واحد صنعتی و خدماتی با میزان آب مصرفی ۳۲۸ هزار و ۴۴۳ متر مکعب اقدام نموده است.

افشاری با اشاره به وجود چالش‌های پیش روی منابع آب و اهمیت روزافزون استفاده بهینه و پایدار از منابع آب گفت: در راستای رونق اشتغال در استان زنجان، این شرکت در حیطه وظایف خود از سال ۱۴۰۰ تاکنون به تخصیص پساب به میزان ۵ میلیون و ۴۸ هزار متر مکعب برای صنایع استان اقدام کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.