مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:گروه جهادی پایگاه بسیج هلال احمر اقدام به ارائه خدمات به بیش از ۶۰ نفر از اهالی روستای والایش کردند.

موسوی گفت:گروه جهادی پایگاه بسیج شهدای گمنام جمعیت هلال احمر استان اقدام به ارائه آموزش کمک‌های اولیه، خدمات مامایی، معاینات فیزیکی و بهداشت محیط کردند.

او افزود: هدف از ارائه این خدمات ایجاد زمیته رشد و توسعه سلامت در روستاها، کمک به بهبود سلامت و تغذیه مردم با حفظ کرامت انسانی و گسترش حس همنوع دوستی و اعتلای فرهنگ داوطلب محوری بین مردم است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد:گروه جهادی پایگاه بسیج شهدای گمنام هلال احمر به بیش از ۶۰ نفر از بانوان و کودکان روستای والایش خدمات رایگان ارائه دادند.

موسوی گفت: در این خدمت کودکان روستا به صورت رایگان معاینه شدند، آموزش و خدمات مامایی نیز از دیگر فعالیت‌های گروه جهادی هلال احمر بود.

او ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان زنجان علاوه براین اقدام به اعزام کاروان‌های سلامت به مناطق محروم می‌کند که از جمله طرح‌های موفق در زمینه ارائه خدمات رایگان پزشکی، آموزش روستائیان در زمینه‌های مختلف است که با استقبال عمومی مواجه شده و در تلاش هستیم تا این طرح در روستا‌ها و دیگر مناطق دور افتاده کم برخوردار نیز اجرا شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:گروه جهادی پایگاه بسیج شهدای گمنام جمعیت هلال احمر استان با همکاری حوزه بسیج کارمندان و ادارات حضرت امام خمینی (ره) استان، معاونت امداد و نجات، معاونت داوطلبان، معاونت آموزش و معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر استان زنجان، هلال احمر شعبه زنجان، دهیار و مسئول خانه هلال این خدمات را به مناسبت هفته دولت ارائه دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.