سازمان سنجش در اطلاعیه‌ای مهلتی مجدد برای افرادی که موفق به تکمیل فرم انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ نشده اند، فراهم کرد.

به دنبال اطلاعیه مورخ ۱۴۰۱/۵/۱۱، بدین‌وسیله به اطلاع مجازین به انتخاب رشته در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ که در زمان مقرر (۱۷ تا ۲۴ مرداد) موفق به تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی خود نشده اند، می­ رساند تسهیلاتی فراهم شده است که صرفاً داوطلبان مذکور بتوانند از ۱۵ تا ۱۷ شهریور، با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به آدرس www.sanjesh.org و لینک مربوط به انتخاب رشته آزمون مذکور، با رعایت شرایط زیر برای تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی خود اقدام کنند.

۱- این امکان فقط برای افرادی که بر اساس محتوای کارنامه اعلام نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده، اما موفق به انتخاب رشته نشده اند، فراهم شده و بعد از تاریخ ۱۴۰۱/۶/۱۷ تمدید نمی‌شود و هیچ درخواستی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد.

۲- انتخاب رشته در رشته­‌های دارای آزمون عملی و طراحی (رشته‌های علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی و همچنین رشته‌های گروه آزمایشی هنر موضوع اطلاعیه­‌های مورخ ۱۴۰۱/۴/۲۲ و ۱۴۰۱/۵/۲۳) به افرادی توصیه می­ شود که در آزمون عملی این رشته‌ها قبلاً شرکت کرده باشند.

۳ - اگر اقدام به انتخاب رشته ­های دارای شرایط خاص و مصاحبه می‌ کنید، توجه داشته باشید در صورت داشتن شرایط و همچنین نمره علمی، همزمان با اعلام نتایج نهایی برای انجام مراحل مصاحبه و بررسی صلاحیت معرفی خواهید شد.

داوطلبان گرامی می‌توانند سوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی Request.sanjesh.org یا با شماره تلفن‌های‌: ۴۲۱۶۳ (کد ۰۲۱) در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به این سازمان خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۶ شهريور ۱۴۰۱
سلام تو دو خدا زودتر نتایج رو اعلام کنید خانواده ها استرس زیاد دارند واینکه بار استرس وفشار روحی زیادی گردن داوطلبان هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۱۶ شهريور ۱۴۰۱
امکان ویرایش هست
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۲۳ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
امکان ویرایش هم برای کسایی که قبلاً انتخاب رشته کردن هم وجود داره؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۵۸ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
سلام
لطفا برای رضای خدا
از طرف خیل عظیم داوطلبان متقاضی ویرایش فرم انتخاب رشته ۱۴۰۱ از مسئولین سازمان سنجش فرصت مجدد ویرایش معدل و انتحاب رشته را برای همه داوطلبان بدون استثنا، بمنظور رعایت عدالت آموزشی و دادن فرصت برابر
به همه داوطلبان مطالبه کنید تا شائبه تبعیض بین داوطلبان بوجود نیاید.ان شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
خواهش میکنم تعداد ویرایش رو بیشتر کنید چون اشتباه خیلی پیش میاد و حق کسی ضایع نشود وخیلی کار خوبی کردید که فرصت دیگر دادید خواهش میکنم که تعداد ویرایش بیشتر شود ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
یک مادر
۱۶:۰۶ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
سلام ......
لطفاً ، خواهشا ، نتایج را زودتر اعلام کنید.......

هر کس قصد انتخاب رشته داشت ، در زمان خاص خودش

انجام داده.......


خدا رو خوش نمیاد ما اولیا اینقدر منتظر بمانیم و دل نگران


اعلام نتایج باشیم ....
France
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
این نشان می دهد که سازمان سنجش می تواند یک هفته پس از انتخاب رشته ، نتیجه را اعلام کند . ولی عجیب است که اعلان نتیجه را به روزهای پایانی شهریور موکول کرده و کلی دردسر برای قبول شدگان فراهم می کند . خیلی از دانشگاه ها سال اول خوابگاه نمی دهند . یک دانشحو باید تنها ظرف چند روز در شهر محل قبولی مسکن تهیه کند و اسباب کشی کند و در دانشگاه هم ثبت نام کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
فکر کنم دیدن ظرفیت دانشگاه خالی هست دوباره بعد از یک ماه تمدید کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
درس و مدرک با علم و دانش کاملا فرق دارد. بجای ترویج خرخونی دروس، دانش آموزان را به علم و کارعملی علاقه‌مند کنید
آخرین اخبار