رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران از کشف ۱۹ قبضه سلاح گرم غیرمجاز و دستگیری ۱۵ تن از عاملان فروش سلاح و مهمات غیر مجاز در تهران خبر داد.

سرهنگ سعید راستی اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با جلوگیری از افزایش جرائم خشن و استفاده از سلاح‌های سرد و گرم غیرمجاز توسط افراد سابقه دار، پلیس اطلاعات تهران بزرگ با هم اندیشی مسئولان قضائی طرح جمع آوری و مبارزه با انواع قاچاقچیان انواع سلاح و مهمات جنگی و شکاری غیر مجاز در تهران را طی ۴۸ ساعت گذشته در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: طرح مذکور باکشف تعداد ۱۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری وساچمه زنی غیر مجاز دستگیری ۱۵ نفر از عاملین و فروشندگان سلاح ومهمات جنگی تا صبح امروز ادامه یافت.

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ با اشاره به اینکه متهمان به همراه اقلام مکشوفه برای سیر مراحل قضائی به دادسرا تحویل داده شدند، بیان کرد: تحقیقات برای شناسایی سایر همدستان احتمالی متهمان در دستور کار قرار دارد.

کشف ۳ قبضه سلاح جنگی در قلب تهران

سرهنگ راستی افزود: در ادامه اجرای طرح مبارزه با جلوگیری از افزایش جرائم خشن، ماموران پس از انجام تحقیقات و کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به محل مخفیگاه افرادی در حوالی ستارخان اعزام و در بازرسی از منزل آنها ۳ قبضه سلاح غیر مجاز گازی به همراه فشنگ‌های مربوطه کشف کردند.

این مقام انتظامی گفت: در این عملیات غافلگیرانه، ۳ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به همراه سلاح‌های کشف شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران از عزم جدی پلیس اطلاعات در برخورد با حاملان و قاچاقچیان سلاح و مهمات جنگی غیر مجاز با هماهنگی دستگاه قضایی خبر داد و از شهروندان خواست تا در این امر مهم با اعلام گزارش‌های امنیتی و انتظامی خود از طریق سامانه ارتباطی ۱۱۰ در این حوزه پلیس را یاری کنند.

برچسب ها: سلاح ، قاچاق ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار