کولیوند گفت: با توجه به افزایش حجم مراجعات، ۱۰ هزار و ۱۰۵ مورد ویزیت داخلی و ۵ هزار و ۷۰۲ مورد ویزیت اورژانس ثبت شده است.

پیرحسین کولیوند با اشاره به توسعه خدمات هلال احمر ویژه ایام اربعین حسینی در عراق اظهار کرد: از روز ۱۶ شهریور تاکنون پایان روز شب گذشته ۱۹ شهریور، ۱۲۵ هزار و ۵۰۷ مورد ویزیت عمومی در میان زائران انجام شده است. همچنین با توجه به افزایش حجم مراجعات، ۱۰ هزار و ۱۰۵ مورد ویزیت داخلی و ۵ هزار و ۷۰۲ مورد ویزیت اورژانس به ثبت رسیده است.

رئیس جمعیت هلال احمر ایران با اشاره به خدمات دیگر پزشکان متخصص ایرانی در مراکز درمانی هلال احمر در کشور عراق و در مدت زمان یادشده، بیان کرد: ۵ هزار و ۶۴۶ مورد ویزیت زنان، ۴ هزار و ۵۴۶ مورد ویزیت قلب، ۵ هزار و ۵۸۵ مورد ویزیت ارتوپد و ۴ هزار و ۸۱۲ مورد نیز سایر ویزیت‌ها نیز از سوی پزشکان اعزامی هلال‌احمر به عراق انجام شده است.

وی تصریح کرد: در این مدت علاوه بر ارائه خدمات ویزیت و داروی رایگان به زائران، ۱۷ هزار و ۶۱۹ مورد تزریقات، ۲۰ هزار و ۵۱۰ مورد سرم تراپی، ۴ هزار و ۹۸۷ مورد پانسمان و هزار و ۶۸۶ مورد هم نوار قلب انجام شده است.

کولیوند گفت: نیرو‌های هلال احمر مستقر در مسیر نجف تا کربلا، ۳ هزار و ۳۳۱ مورد تست خون قند از زائران گرفته و یک هزار و ۷۷۷ مورد بخیه، ۳۵۹ مورد سونداژ، ۱۴۸ مورد گچ و اتل و ۹۶۱ مورد نیز اکسیژن تراپی توسط این عزیزان به مراجعه کنندگان ارائه شده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر یادآوری کرد: در مجموع ۱۸۹ هزار و ۶۰۶ مورد خدمات در این مدت ارائه شده است ضمن اینکه ۱۷ هزار و ۲۰۹ مورد مراجعه با مشکلات گرمازدگی داشته ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار