پاتوق نمایش فیلم کوتاه در مهاباد دایر شد

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: با هدف ارتقای سطح کیفی آثار فیلمسازان جوان، انیمیشن و فیلم‌های کوتاه برگزیده سال هر هفته در قالب طرحی به نام پاتوق فیلم کوتاه در این شهرستان برگزار می‌شود.

رحیم بایزیدی رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: به منظور تعامل اهالی سینما در این شهرستان علاوه بر برگزاری دوره‌های مشاغل سینمایی شامل فیلم سازی، عکاسی، تدوین و فیلم نامه نویسی، پاتوق فیلم کوتاه در آمفی تئاتر مجتمع فجر برگزار می‌شود.

وی افزود: در این پاتوق نمایش فیلم‌های کوتاه جشنواره‌های ملی و بین المللی به صورت سه روز در هفته با حضور علاقمندان انجام می‌شود و امسال ۳۶ فیلم منتخب در این پاتوق به نمایش گذاشته شده است.

بایزیدی گفت: علاقه‌مندان همچنین می‌توانند بعد از اکران فیلم، نقد خود را تا یک هفته در خصوص فیلم نمایش داده شده در قالب ۴۰۰ کلمه به آدرس ایمیل lycs.mahabad@gmail.com ارسال کنند.

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد با اشاره به فعالیت‌های این انجمن در سال ۱۴۰۱ نیز گفت: امسال ۲ دوره عکاسی، هفته فیلم و عکس و یک دوره فیلم سازی تعاملی در انجمن سینمای جوانان مهاباد دایر شده و فراخوان یک دوره فیلم سازی بلند نیز در اوایل مهر ماه منتشر خواهد شد.

انجمن سینمای جوانان مهاباد یکی از انجمن‌های ۶۰ گانه سینمای جوانان در ایران است که از سال ۱۳۶۶ در این شهرستان راه‌اندازی شد و تاکنون به بیش از ۳ هزار هنرجو در رشته‌های مختلف فیلم‌سازی، تدوین، عکاسی و ... آموزش دیده‌اند و هم‌اکنون دارای ۱۰۰ نفر عضو فعال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.