فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان به اراذل و اوباش و هنجارشکنان هشدار داد که اصفهان محل امنی برای آنها نیست و پلیس با قاطعیت رفتار و حرکات آنها را رصد می‌کند.

سرهنگ حسین بساطی گفت: کسانی که ایجاد رعب و وحشت برای مردم می‌کنند در هر نقطه‌ای که بخواهند تحرکی به‌منظور سلب آشایش و امنیت مردم داشته باشند با برخورد قاطع و قانونمند پلیس مواجه خواهند شد.

او باتاکید بر مقوله امنیت به عنوان مهم‌ترین نیاز و اساسی‌ترین رکن همه جوامع گفت: براین اساس این مهم حربه‌ای برای دشمنان به منظور ضربه‌زدن به امنیت کشور شده است که نیروی انتظامی در این میان با برهم زنندگان نظم و امنیت با جدیت برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به نمونه‌هایی از رفتار هنجارشکنانه در اصفهان در ماه‌های اخیر از جمله در بوستان مشتاق و خیابان گلستان و به تازگی در اتوبان خرازی گفت: شناسایی این افراد که با حمل سلاح سرد و به قصد خودنمایی اقدام به ایجاد ناامنی و رعب و وحشت برای مردم می‌کنند به سرعت در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرهنگ بساطی با تاکید بر اینکه امنیت، خط قرمز پلیس است گفت: هر فرد یا گروهی این امنیت را به چالش بکشاند با اقتدار و برخورد شدید پلیس مواجه خواهد شد و همراهی دستگاه قضایی با پلیس می‌تواند تاثیر این برخورد‌ها را مضاعف کند تا کسانی که مرتکب جرم می‌شوند با برخورد قاطع مواجه شوند.

او تصریح کرد: باید هزینه جرم افزایش یابد و پلیس اصفهان با اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق مختلف استان اصفهان از وجود اراذل و اوباش و ناامن کنندگان امنیت در هر قالبی به وظیفه ذاتی خود به نحو احسن عمل می‌کند.

رییس پلیس شهرستان اصفهان خطاب به شهروندان اصفهانی گفت: به هیچ وجه نگران امنیت نباشند، زیرا پلیس با قدرت و قوت مطالبه‌گری آن‌ها را در مقوله امنیت پیگیری می‌کند.

منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.