رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: به منظور کاهش بار ترافیکی معابر شهر در فصل بازگشایی مدارس ساعت کار ادارات شهر همدان در مهر ماه تغییر می‌کند.

سرهنگ فرخ جمالی گفت: طبق مصوبه امروز کارگروه بازگشایی مدارس، فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهر همدان از اول مهرماه، ساعت هفت صبح آغاز و ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه پایان می‌یابد.

او گفت: تغییر ساعت کار ادارات تنها مختص شهر همدان است و این طرح در یک‌ماه ابتدای سال تحصیلی اجرا می‌شود و در پایان مهر ماه ساعات کاری ادارات دوباره به روال سابق (۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰) بازمی گردد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان  گفت:ساعت آغاز کار مدارس شهر همدان هفت و ۳۰ دقیقه صبح است و تغییر ساعت کار ادارات موجب ایجاد فاصله زمانی برای حضور کارمندان در محل کار و تردد سرویس مدارس می‌شود که همین امر نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی شهر دارد.

سرهنگ جمالی گفت: سامانه سپند برای تامین سرویس مدارس طراحی شده است که این نرم افزار به گونه‌ای طراحی شده است که والدین می‌توانند زمان و مسیر حرکت سرویس مدرسه تا رسیدن به مقصد را به طور آنلاین مشاهده و رصد کنند.

او گفت: انتخاب و بکارگیری سرویس مدارس از طریق این سازمانه انجام می‌شود که در این سامانه تصویر و اطلاعات هویتی راننده و خودرو سرویس مدارس ثبت و ضبط شده است.

بیش از ۳۱۰ هزار دانش آموز در ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه استان همدان تحصیل می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار