دانشگاه‌ها در هفته‌ای که گذشت؛

از اعلام دانشگاه‌ها برای ارائه اسکان به نودانشجویان ارشد تا زمان انتخاب واحد و حذف و اضافه در دانشگاه آزاد

برخی از اخبار پربازدید دانشگاه‌ها را در طول هفته گذشته در ادامه بخوانید.

دانشگاه ها در هفته ای که گذشت با اخبار متعددی رو به رو بودند که در ادامه می خوانید.

کدام دانشگاه‌های تهران برای نودانشجویان ارشد خوابگاه در نظر گرفته‌اند؟

برخی دانشگاه ها کلاس های آموزشی را از ۱۹ شهریور آغاز کرده اند و زمان بازگشایی مابقی از ۲۷ مهر است.

بر همین اساس دانشگاه ها در اطلاعیه هایی شرایط خود را برای ارائه اسکان به نودانشجویان مقطع کارشناسی ارشد اعلام کرده اند که در ادامه می خوانید.

کلاس‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی در نیم سال اول حضوری است

اصغر کشتکار گفت: تمامی مراکز آموزش علمی کاربردی سراسر کشور در نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با اتخاذ تمهیدات لازم، می بایست کلاس‌ها را به صورت حضوری برگزار کنند.

او ادامه داد: مراکز آموزش علمی کاربردی سراسر کشور درخصوص حضوری شدن کلاس‌های درسی ضروری است اطلاع رسانی مناسب را به مدرسان و دانشجویان  انجام دهند.

زمان انتخاب‌ واحد و حذف و اضافه در دانشگاه آزاد

بر اساس برنامه زمان‌بندی شده، انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال اول توسط سامانه آموزشیار انجام می‌شود و از ۲۷ شهریور تا اول مهر ادامه دارد.

همچنین حذف و اضافه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال اول از ۲ تا ۸ مهر انجام خواهد شد.

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای انتخاب واحد در نیمسال اول باید به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir مراجعه کنند.

ایجاد مرکز جدید در استان خراسان رضوی برای آزمون تولیمو

متقاضیان شرکت در آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (تولیمو) دوره ۱۹۰ با توجه به راه اندازی مرکز جدید با نام مرکز دانشگاه حکیم سبزواری در شهر سبزوار، در صورت تمایل برای ثبت‌نام و شرکت در آزمون این دوره در مرکز مذکور می توانند به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی http://tolimo.sanjesh.org/register مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

این متقاضیان می توانند با توجه به توضیحات ارائه شده در این قسمت نسبت به ثبت نام اقدام کنند. آزمون مذکور در روز سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

آزمون در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می شود.

بررسی مشکلات دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در روسیه

جلسه رایزنی علمی و سرپرستی دانشجویان ایرانی با دانشجویان شاغل به تحصیل در مسکو با حضور دکتر هادی گودرزی رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی، احمد افشار کنسول سفارت و جمع کثیری از دانشجویان ایرانی در ساختمان انجمن اسلامی دانشجویان مسکو، بیت الزهرا «س» برگزار شد.

جلسه با سخنرانی رایزن علمی و سرپرستی دانشجویان ایرانی دکتر هادی گودرزی و با پیام تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و آرزوی موفقیت برای دانشجویان، توصیه و پیشنهادات برای موفقیت‌های بیشتر برای سرافرازی بیشتر میهن اسلامی، تعامل و آشنایی بیشتر دانشجویان با رایزنی علمی و سرپرستی دانشجویان آغاز شد.

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار