پویش شور عاطفه‌ها با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند

برنامه شور عاطفه‌ها با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای کمک به دانش آموزان نیازمند در سطح استان قزوین در حال برگزاری است.

فرزاد فرهادی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین با اشاره به اینکه ۹ هزاردانش آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد قزوین هستند، افزود: هدفمند کردن کمک‌ها برای آموزش و تحصیل نوجوانان، نیازمند ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری از طریق برگزاری جشن عاطفه‌ها است.

فرهادی اضافه کرد: در حال حاضر ۲ هزار و ۲۸۲ پایگاه ثابت و سیار در سطح استان برای برگزاری شور عاطفه‌ها در نظر گرفته شده که از این تعداد ۴۵ پایگاه سیار، ۲۴۹ پایگاه در مراکز نیکوکاری، ۲۹۰ پایگاه در مساجد، ۲۴۳ پایگاه در ادارات و ۱۱۴ پایگاه در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مستقر است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین افزود: همچنین ۱۶ پایگاه در مصلا‌ها و مراکز اقامه نماز جمعه و ۱۶ پایگاه در ادارات مستقر هستند و یک هزار و ۱۷۴ پایگاه در مدارس و دانشگاه‌ها فعالیت دارند.

فرهادی گفت: سال گذشته هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان میزان کمک‌های جمع آوری شده در جشن عاطفه‌ها بود که پیش بینی می‌شود امسال در شور عاطفه‌ها هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی را داشته باشیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: مرحله نخست شور عاطفه‌ها در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ شهریور ماه و مرحله دوم شور عاطفه‌ها در مهر ماه برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار